Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 635 ggr
Mymlan
0

22/6 -09

Vad händer hos er idag?

Själv ska jag till Norrtälje lämna tillbaka en Blender som sägs ska kunna göra barnmat men ej gör det för den mosar bara grönsakerna nertill översta lagret hela grönsaker sedan började den ryka. Först lämna hunden hos CamillaS.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

axilur
0

Idag är jag hundvakt. Ska ta en promenad i det fina vädret snart. Senare ska jag till Upplands Väsby och hälsa på en vän som jag ska köpa lite kläder av. Äta god veganmat och pyssla lite. Ännu senare ska jag diska och sen börja packa till festival. ^^

/Anneli

[SarahOhrn]
0

Jag ska ner på stan och lämna in mitt CV, handla lite och sen tänkte jag försöka få ut min pojkvän på picknick ikväll om det är fint väder vid några klippor vi hittade här vid vattnet igår. :) Dock slutar han vid 18:15 så det dröjer en stund! ;) Och jag får aldrig tummen ur att ta cykeln ner till stan…

Muszimba
0

Idag är det slappetider för mig. Är hemma hela dagen, växlar mellan balkongen, TV:n och datorn. Myser med mössen lite ibland.

Grodan
0

händer? öh… jobba… fram till nu… nu smörja handleder, dricka kaffe, äta väldigt sen lunch å bajsa dågg… sen vette tusan… funderade på å dra till ett zoo där jag får 10% rabatt o kolla vad de har för råttburar

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

axilur
0

GOTT FOLK, DET ÄR SOMMAR! Skrattande

/Anneli

Grodan
0

ja usch… vill ha massa moln, svalt o gärna regn

axilur
0

Moln, svalt och regn ÄR ju sommar.

/Anneli

ivanhoe81
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6 du skulle ha varit här i lördagskväll och söndag morgon då, det var helt vitt på backen av hagel

tycker om sommaren om det är lite molnigt och skuggit då jag är ljuskänslig (tror nästan att jag är en halvt vampyr då jag inte trivs i solljus hehehe)

idag ska jag omplacera 2 av mina gerbil honor, kommer sakna dem som tusan

vet att det här är en mussida men jag vill ändå visa en bild på de 2 som ska få ett bättre boende än det jag kan erbjuda just nu

Vattnadal
0

jag jobbade 3 timmar imorse, sen har jag haft Åsa och Veronica här på mys och fika. 

Fick hem en rulle nät till en ny hundgårdoch 100 m viltstängsel till hundrastgården oxå. Börjar planera upphottning av gamla hönsgården på allvar, och ska se om det kan vara klart tioll helgen, så att mamma får köpa med några hedemoringar från grannen i stugan.

Nu är det dags att fixa middag och förbereda inför vardagslydnadskursen kl 18.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Grodan
0

sånna somrar har inte jag där jag bor

axilur
0

Middag, ja… Jag åt nyss frukost. Skäms

/Anneli

Grodan
0

din gris

[SarahOhrn]
0

Jag har precis vart ner på stan, lämnat in mitt CV (dagens goda gärning för mig själv, hihihi!! så nu är jag nöjd). Och jag har såklart cyklat dit och hem, i jag vet inte HUR många plusgrader och stekande sol, i aaaaalldeles för mycket kläder (det är problem det där, visar mig inte i för lite kläder för jag är överviktig och orkar inte träna i så mycket kläder, ond cirkel! Haha) men nu är jag hemma på balkongen och sitter här med datorn och svalkar mig med ett glas loka med isbitar i + lite lunch, potatissallad o kallrökt lax. Dröjer några timmar innan sambon kommer hem o då blir det laga mat och ta en promenix.

Ska däremellan försöka ta ett kort på min dove-berkshiretjej för o visa teckningen för axilur och städa ur mina skåp där alla mjölbaggar dykt upp! : (

axilur
0

#13 Åh, vad snäll du är! Kyss

#12 Vad tarvlig du är!

/Anneli

Grodan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

Stephanie
0

Jag har jobbat samt träffat en kompis och gått på bio. Nu är jag aptrött. Sov knappt nåt inatt så Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

axilur
0

Nu kom jag precis hem från kompisen. Vi pysslade lite, tittade igenom hennes kläder och patchar och hundsaker, åt veganmat, drack te med honung, åt kakor, åt nötter, rotade i containrar och cyklade. Nu är jag så trött att jag verkligen inte orkar diska och packa, så det tar jag imorgon. Puh…

/Anneli

Mymlan
0

Röjt lite, R åker till Hedemora på fredag så fixat hem lite go mat till bara mig.. Så ska ni ha nå möss o kan ta er till Hedemora så får ni vara snabb i vändningarna samt de möss som ska med ska säljaren kunna ta till centralen.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Stephanie
0

#17 Rotade i containrar? Tungan ute

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

axilur
0

#19 "Dumpster Diving, "sopdykning", är en form av politisk motståndsrörelse." Man tar prylar och mat och återvinner det, helt enkelt.

/Anneli

Pimu
0

Har jobbat .. tills nu (eller till tio, tog en timme att komma hem, fastnade lite framför dumburken) sitter nu här en stund o sen ska jag sova ..