Till MalinMalin
Jag har en kille från dig som heter Glenn som bor hos mig. Det är visserligen dotterns mus. Men i alla fall. Nu skulle vi vilja registrera honom och undrar om du har lite uppgifter om honom.
Det jag vet är att han har bott hos Elin och att Pimu har en bror till honom.
Så passar jag på att lägga in en bild till dig så du får se våran snygging med :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Har han hjul i sin bur??
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Svansen ser lite läskig ut där, men jag tycker han mest ser ut att "halka nedför" och använder svansen i balanssyfte? Men jag undrar också om han har hjul! 

Mvh Stephanie 

Hemma hos mig har han haft ljukl, men inget litet, utan ett safarihjul. Han balanserar säkert med svansen på fotot bara.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
En av mina honor har också svansen sådär ibland. Nu är det bättre men ett tag (runt utställningen där bland annat) gick hon med svansen så jätteofta :O Hon har ju hjul.. Vad är det för "fel" då? :S

haha, kortet visar bara en herre som håller balansen. Så han har inte skadad svans. Men ja han har ett stort platshjul i sin bur.
Men ni kan få se kort på honom när han inte har svansen så med. Tyvärr är korten på herrn inte så många. De flesta får jag slänga då jag försöker fota honom. Han är värre än en virvelvind den herren. Aldrig stilla.
Men ni får se ett fult kort på honom då. :-) Men man ser i alla fall svansen hans bättre där. ;-) Så får ni säga vad ni tror. Skadas han av sitt hjul eller är det första kortet som spelade er ett spratt?
Audiatur et altera pars
Kan svansen vara skadad när hon går så med den böjd över sig?! Hon gjorde det ett tag men inte längre.. :S Kan det ha varit nåt tillfälligt då, typ stukning?! Blir ju orolig nu! :/

Emo blue siamese satin shorthair 2008.09.14
Det är Pimus hane som är bror till Glenn! Puttade upp tråden om honom, där du har de fakta Malinmalin gett Pimu om Emo. Således har jag helt plötsligt trollat fram födelsedata och vad det finns för färger bakåt!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

#7: Tack Elin vad snäll du är :-)
Audiatur et altera pars
Oj, att jag inte reagrade på de .. att Glenn är bror till min Emo, men va bra att de ordnade sig .. 

Jätteroligt att få se honom igen och veta vart han nu bor nånstans 
Supersnygg kille
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.