Engelsktypade Siameser till Salu
Engelsktypade Seal Point Siameser(Efter mina importer)
Jag har två kullar nu med snygga Seal Point Siameser och här kommer lite bilder på dom:
Pappa:
Mamma till den ena kullen:
Mamma till den andra kullen:
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Ja en hane SKA jag ha! 
Caroline Nygren
http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*

Skicka mig ett PM bara
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
bilden på pappa där, JISSES vilken lång svans! :o Är den så lång irl eller äre bara på fotot?

Självklart är den så lång
inte har jag klistrat dit en bit innan fotograferingen

//Malin
"Lössvans" 

Mvh Stephanie 

Ungarna verkar också ha långa fina svansar. 
/Anneli

Ja,ungarna efter mina importer blir otroligt snygga siameser och har ett superhärligt temprament
//Malin

håller med MP160 att pappan har riktigt lång och fin svans
riktigt söta möss allihopa 

Finns fortfarande några snygga Siameser kvar till salu 
Jag hade 5 musälskare här idag som var och titta och pussade på Siamesbebbarna och dom små ville verkligen vara uppe och klättra på alla hela tiden och dom ville verkligen inte gå in i burarna igen när dom skulle åka
Tyvärr kunde dom inte köpa med sig alla,även om dom säkert gärna ville
//Malin