Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1531 ggr
MalinMalin
0

Engelsktypade Siameser till Salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Engelsktypade Seal Point Siameser(Efter mina importer)

Jag har två kullar nu med snygga Seal Point Siameser och här kommer lite bilder på dom:

Pappa:

Mamma till den ena kullen:

Mamma till den andra kullen:

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

MusCarro
0

Ja en hane SKA jag ha! Flört

Caroline Nygren

http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*

MalinMalin
0

Skicka mig ett PM baraGlad

//Malin

www.r8ttor.se

Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.

MP160
0

bilden på pappa där, JISSES vilken lång svans! :o Är den så lång irl eller äre bara på fotot?

MalinMalin
0

Självklart är den så långGladinte har jag klistrat dit en bit innan fotograferingenTungan uteTungan ute

//Malin

www.r8ttor.se

Stephanie
0

"Lössvans" Skrattande

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

MP160
0

Skrattande

axilur
0

Ungarna verkar också ha långa fina svansar. Glad

/Anneli

MalinMalin
0

Ja,ungarna efter mina importer blir otroligt snygga siameser och har ett superhärligt tempramentGlad

//Malin

www.r8ttor.se

glutt96
0

håller med MP160 att pappan har riktigt lång och fin svans Flört riktigt söta möss allihopa Skrattande

MalinMalin
0

Finns fortfarande några snygga Siameser kvar till salu Glad

Jag hade 5 musälskare här idag som var och titta och pussade på Siamesbebbarna och dom små ville verkligen vara uppe och klättra på alla hela tiden och dom ville verkligen inte gå in i burarna igen när dom skulle åkaSkrattande Tyvärr kunde dom inte köpa med sig alla,även om dom säkert gärna villeTungan ute

//Malin

www.r8ttor.se