Choklad Abysar
Här kommer lite nyfotade choklad abysar
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Nej, så söta :D Är den rosa vit sö/rö?
/ Emma

men guud så söta^^
Mvh Caroline
Medarbetare på Svåra Tider

Mmm..visst är dom ljuvliga
Där blir nog både i Tan och i Fox
Den rosa bebben blir säkert en Siames.
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
skulle gärna vilja ha två tjejer..
Men det blir problem med å få transporterad dom..
har ingen bil
tyvärr…..

Vart är det du bor nånstans nu igen?
//Malin
Småland i seks veckor nu..och Årjäng i Värmland sen

Fler bilder:
//Malin
Hur mycket kostar sötnosarna?

Hur tar du dig mellan Småland och Årjäng då?
//Malin
Min sambo kör…bilen är full av hundar,katter och möss
Vi kör om Trollhättan..kanske det går å få transport till mössen det så det går å mötas?

Kör ni via Trollhättan så bör ni ju köra förbi antingen Göteborg eller Alingsås på vägen dit?
Kan du betala mig bensinpengar så kan jag säkert möta upp dig om jag har bilen hemma
//Malin
Det får nog bli liseberg i sommar ist för grönalund, det ser jag de! :D
Vi kör inte om Göteborg,men tror vi kör om Alingsås…
Klart jag betalar dig för bensin i så fall..
Vad var priset på bebissarna?

Burmese och Colorpoint pojkarna i denna kullen är nu bokade och flyttar till Finland när dom är redo att lämna "boet" 
//Malin

Lite nyare bilder:
//Malin

Jag har fått massa frågor om dessa är LH eller KH,vilket som kanske är svårt att se tack vare virvlarna.
Men alla dessa sötnosar blir Långhår
//Malin