Mus iFokus

Mus

Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 934 ggr
TheHippie
0

Musvakt?

Om man reser bort och behöver mus vakt vad ska man göra??

(Jag är inte hur dum som helst, jag fattar att man ska fråga sina vänner först! Men alla mina vänner får panik bara av att höra ordet mus…tyvärr)

Ska nämligen bort i 14 dar…

Stephanie
0

Beroende på var du bor, kan du väl höra dig för bland musmänniskorna här.. Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

MP160
0

eller ta med dig musarna om du inte ska så långt? :>

TheHippie
0

Ja det är nog smart…

Jag bor i Göteborg

Men vad brukar man ta betalt för att vara mus vakt? Har ingen aning nämligen, man kan lura mig vart man vill   höhö

Ekorren-perro
0

om du ska förbi eller om du vill åka till Jönköping , så kan jag och dressan ställa upp :) vi har ju egna möss(19st) så vi är ju vana xD.

~Perro "Ekorren" Kalevra~

~Sajtvärd~Svåra Tider.ifokus~

~The Life Is Full Of Shiit - Dont Be In It~

~Livet Är Aldrig Lätt När Det Är Svårt!~

TheHippie
0

Jag kan inte ta med dom…..det är Grekland…

Stephanie
0

#5 Haha, varför kan du inte ta med dom till Grekland? Oskyldig De skulle säkert uppskatta lite värme och bad Flört

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

TheHippie
0

#4  Ja det är lite väl långt till Jönköping…men tack ändå :) 

#6  Ja du…kan se det framför mig hur jag smörjer en liten mus svans i sol kräm XD

TheHippie
0

Nu ska jag sova God natt!

ivanhoe81
0

årjäng då?? är det förlångt?? ligger bortanför bengtsfors

har möss jag med, men inte lika många som #4 utan enbart 5st men däremot finns det 22 gerbiler här istället (än så länge)

MusCarro
0

Jag bor i Alingsås och skulle kunna vara musvakt om du vill :) när handlar det om? :)

Caroline Nygren

http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*

[SarahOhrn]
0

Jag hade kunnat vara vakt men bor så litet så det blir nog för trångt, min sambo skulle nog inte gilla det.. :( Men nu har ju redan Carro erbjudit sig och hon bor ju också här så.. :) Hoppas det ordnar sig!

När jga tänkte skaffa musvakt innan kollade jag på grannar.se och frågade även Abico här i Alingsås och dom ville ha typ 50-100 kr/dygn tror jag det va, dom på grannar i alla fall. Och det blir ju lite ycket för 2 veckor, dom är ju ändå rätt lätta o ha o göra med dom behöver ju bara mata o byta vatten kan man säga dom veckorna, dom BEHÖVER Juu inte pyssla med dom :)

TheHippie
0

#9 Ja det är nog lite för långt, jag menar det handlar ju om så kort tid som jag ska va borta.

#10 Ja det är ju lite närmare :)  det är den 28 jul-8 aug

men jag ska kolla runt ännu mer så får vi se, men det är ju bra att veta att det finns någon. :)