Äntligen möss!
Jag som längtat och väntat så otroligt länge har äntligen skaffat möss :) Jag har verkligen försökt få tag i möss från uppfödare men har inte lyckats få ihop det med transport och så. Men nu är dom äntligen här, två underbart charmiga damer.
Är lite osäker på hur man korrekt namnger färgerna, så behöver lite hjälp med det. Den ena är blå bandad med fläck i pannan. Den har brun mage så det borde väl innebära tan ? Men bandet går ju runt om så tan-färgen är bara under hakan och vid bakbenen, hehe hoppas ni förstår min dåliga formulering ;) Den andra har samma teckning fast den är svart. Den har även vågig päls. gissar på astrex?
ska se om jag får upp ett par bilder här med …

Guud vad fina!! Nu längtar jag bara ännu mer efter mina första musisar som kommer hem inom en snar framtid.. oh : D
kan tyvärr inte hjälpa till med färgerna, totalt urkass på den fronten >_<
diggar namnen stenhårt dock!<3
Gud så fina! 
Grattis! Jättesöta!
Vart fick du de där sötnosarna ifrån?
Vilken är det som är tan? Kan du ta en bild på magen? :) Ser inget på dom här bilderna nämligen..
#5 jooo, titta noga på bilden i #1
Ahh, jag fattade lite fel med beskriningen där ;p Som att den hade en brun rand runt sig. Men nu ser jag en kant där nere : ) Så hon har tre färger alltså?! Aldrig sett en sån tecknad mus : ) Fint!
Var kommer dom ifrån?! :D

vad kul att ni gillar dem :) jo de är från en djuraffär, dock en rätt bra sådan av mina intryck att döma. Djuren de har omhändertas väl. Egentligen är jag emot djuraffärsdjur eftersom många kommer från grossist men det gör inte dessa om jag nu ska lita på ägaren. :P Jag var helt enkelt desperat efter musisar haha ni får ha förståelse :P