29/6
Här har det inte gått i många knop då jag bara avskyr denna värme, värken mår bra av värmen men jag lider av den, det är pest och pina.
I alla fall så kom R med en kattunge hit ca 6-7 veckor gammal. Orkar ej dra historien och vill ej ta det öppet heller. Nu kommer denna vilde lära sig kattspråket då mina andra 5 katter kommer lära han det.
Enligt utsago så har hans syster blivit taget av räven.
Vad har ni gjort mer än ligga och steka er i solen?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag har pysslat lite med kaninera och ridit :) + solat och badat för en gångs skull :P
Jag har varit igång hela dagen :) Var upp tidigt imorse och städade, sedan cyklade jag till jobbet (1,5 mil), jobbade till 19.30, cyklade sedan till min fotbollsträning (6 km) och tränade i 1,5 timme och därefter cyklade jag hem igen (6 km) och nu sitter jag här och pustar ut och vilar upp mig inför morgondagen. Jobbar då 9-19 och ska cykla dit och hem (3 mil totalt), ingen lungn stund här inte! ;)
vilken söt kisse :) kommer den att stanna hos er senare också?
Har inte gjort något i dag, kollade filmen Hotel for dogs (den är jättebra, men förutsägbar) annars har jag suttit vid datorn hela dan tror jag, är spyless…
#3 Han kommer stanna, han har redan haft lite lite rörigt. Hade dock ställt in mig att mina 5 gamlingar skulle vara de sista, nu får jag ställa om att vara kattägd ca 15 år till. Lära han att råttor och möss är ajabaja.. Såna jagar man bara om man bor på landet *Ler*
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#4 Vad sööööt! 

Mvh Stephanie 

Håller me #5 … såå söööt !!
Har varit ute o gassat i solen o barnen har åkt vattenslide ..

Idag har jag firat min dotter som fyller 8 år. Tårta, paket och glada miner. Sen åkte vi ner till stranden och solade och badade. Efter det hade vi lite vänner hemma på fika.
Nu ska jag gå och lägga mig, natti!
#4 Waa, vilken gosboll!
Jag har inte gjort mycket alls idag. Det orkar jag inte i den här värmen. Har varit hundvakt, men hon är pjoskigare än mig med värmen, så vi har båda legat i soffan och slöat. När det blev svalare tog jag en tvåminuterspromenad till en kompis. Han kunde inte sova så vi tittade på tv tills nu. Gick barfota hem, det var skönt. ^^
Dödstrött. Godnatt.
/Anneli

Jag jobbade 8-16 igår. Sedan hem och slappa hela kvällen. Ska jobba 13-22 idag.
jättesöt
Ja,va har jag gjort idag…get valparna mat,suttit vid datan,städat för valparna,varit i butiken,städat för valparna igjen,lagat mat,städat för valparna,get valparna mat,pysslat med dom vuxna hundarna och katterna och mössen,och har precis get valparna mat och har städat för dom igjen,och NU sitter jag vid datan.