1/7 -09
Suck kan det inte bli vinter snart, avskyr denna tryckande hetta.
Idag kommer det nya lagar som t ex nya pass måste ens fingeravtryck vara med.
Nej nu ska jag fortsätta be böner till regngudarna om redigt åsk väder med regn och sedan en tempratur ej över 15 +
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
de e väl inget att klaga på att de e fint väder
de e ju underbart att t.ex. va ute på sjön, bada, leka me båten, ha kul me polare m.m.
bara va o njuta av livet^^
Jag håller med Martinc..det går inte å klaga på vädret…tänk vad skönt för alla dom som har semester…..
Jag är jätteplägad av värmen,men får hålla mig i skuggen..
Hela långa vinteren längtar vi ju äfter sommar och sol

För min del är det lite jobbigt att jobba i ca 28 grader då jag är personlig assistent, men älskar värmen i sig. Jag har problem med musklerna då jag har en fibromyalgi som endast värmen dämpar och hade det så skönt i Thailand när jag var där under de sista 3 veckorna i mars med ca 35 grader och 80-85%-ig luftfuktighet.
#3 Det där med Thailand låter väldigt skönt! Det är som sagt så stor skillnad på att vara utomlands och i sverige när det är varmt!
Caroline Nygren
http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*
man får väl klaga på vad man vill?
jag uppskattar inte heller sol o värme, så de så 
=5 Jo,det är klart Grodan,men jag reknar med att Mymlan puplicerade sitt hjärtesukk för å få komentarer…? Tror Mymlan vet at inte alla är eniga med henne. Men jo,man får absolut klaga på vad man vill..
#6 Men OJ.. Om man nu inte gillar det jag skriver LÄS då inte mina inlägg. Jag kräver inga kommentarer. Jag kräver inte att alla ska tycka o tänka som mig..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Tycker vi kan spåna vidare om värmen…
Vissa har svårt att klara av värmen, vad de än tycker om den.
Ni som klarar värmen, hur gör ni?
Jag jobbar och får migrän, blir yr och är helt vimsig. Dricker massvis med vatten (trots att det är äckligt) men måste springa lika mkt på toa och det är svårt då jag inte alltid befinner mig nära en sådan. Häller i mig salt och extra mineraler - som stress-sjuk gör jag av med massor av mineraler… men tycker inte det hjälper.
Jag har varit hemma i två dagar nu pga värmeslag.
Har någon tips på vad man kan göra för att klara värmen?
Förresten så var min hund väldigt orolig idag pga värmen så jag tog två kylklammrar o la under hans filt. Han uppskattade det hyffsat, ville mest äta dem. Så han fick lite isbitar att tugga på istället… hihi
Kan inte ha fönstrena så mkt öppna för då hoppar iller ut… Visserligen kommer han hem igen, via ytterporten om han inte blir platt under en bil eller kidnappad av någon… 
sådär… kolla, jag kan också pladdra ibland…