Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 562 ggr
[SarahOhrn]
0

Burar säljes!

Två gallerburar säljes.

Mina tre gamla möss smet aldrig ur dom, varken när dom va ungar eller vuxna men dom va ganska gamla när jag köpte dom, ungarna jag har nu smiter ut men passar till vuxna både sve o eng möss. :)

Den första buren är B26xL43xH23 cm, en våning, den är drygt 1 år gammal dock bara använd 9 månader och ser ut som ny, inga som helst defekter eller fläckar. Ingår följande tillbehör: Hus, hjul, matskål, vattenflaska och "hamstertoa".
Nypris m. tillbehör: 490 kr
Pris nu: 380 kr

Den andra buren är en större bur på B28xL45xH56 cm (höjden på högsta stället) med 2 hyllplan och rör. Den är ca 1½ månad gammal och perfekt skick. Tillbehör som medföljer är: Hus, vattenflaska, metallhjul och keramikmatskål.
Nypris. tillbehör: 650 kr
Pris nu: 580 kr

Kan tas med till utställningen i Valbo 6/6 eller hämtas i Bollnäs/Söderhamn och ev Gävle då den 6/6.

Är även intresserad av att byta dessa mot en större o en  mindre duna.

SE BILDER NEDAN!

PM:a mig vid intresse!

[SarahOhrn]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ursäkta dom dåliga bilderna!

Men här är bur nr 1

[SarahOhrn]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bur nr 2

[SarahOhrn]
0

Kan även EVENTUELLT transportera burarna längs sträckan Bollnäs-Alingsås via Sala, Västerås, Örebro, Mariestad, Alingsås om ni är SÄKER på att ni vill ha buren och helst kan betala det på itt konto i förskott så jag inte åker med dem i onödan.

Annars finns säkerligen transporthjälp från utställningen eller här runtomkring här på mus.ifokus :)

[SarahOhrn]
0

Någon som är intresserad och kan hämta den i Alingsås eller i närheten, lägg bud då jag behöver bli av med dom men känns surt att SKÄNKA bort så fina burar..

glutt96
0

jag skulle gärna vilja köpa men har inte pengar och det är så långt ifrån mej Rynkar på näsan och skulle kunna byta med mot en miniduna men tyvärr Obestämd

[SarahOhrn]
0

Var bor du?

Muszimba
0

Om man går in på glutt96´s sida så ser man att hon bor i Oxelösund.

[SarahOhrn]
0

Oekj. Tack!

[SarahOhrn]
0

Synd att du bor så långt borta då.. :(

glutt96
0

ja för skulle gärna vilja ha gallerbur Rynkar på näsan

[SarahOhrn]
0

Och jag skulle gärna bli av med dom här :p

[SarahOhrn]
0

Jag sänker priset på burarna!

Bur nr 1 säljes med plasthjul m. ställning, plastmatskål, vattenflaska och hamstertoa för 250 kr eller bud! Hämtas då i Alingsås eller om ni fixar transport.

Bur nr 2 (som är ny!) säljes med hus, keramikmatskål och vattenflaska för 400 kr eller bud! Samma gäller här med transporten..