Gosiga möss
Vet inte riktigt var jag ska lägga den här, men tänkte att man kanske kunde lägga upp bilder här på sina möss i sina gosigaste stunder.
Mireau, en av mina musherrar är den allra gosigaste musen jag har, han ÄLSKAR att bli kliad och petad på hela huvudet. Han kan bara inte stå emot, kommer jag och börjar klia honom på kinden är han totalt uppslukad i gosparadiset 
sicken gosgurka

Såå mysigt!
Ååååhhhh *hjärta*
Har titta på dina olika bilder på Mireau, så fin han är! Och såååå himla söt när han är sådär kelig!! Vilken underbar liten vän du har!

Så mysigt så söt !!!

Så han ser ut att njuta
Hanar som bor ensamma brukar bli sådär gosiga - förutsatt att de är trygga och gillar människor - för de saknar någon att gosa med och bli putsade av…

Min "lilla" bubblan är precis som Mireau, ÄLSKAR att gosa presis som i första inlägget eller pussa "mamma" på munnen.
Hon är en riktig liten
-mus.
Ja precis Grodan. När jag fått sära på hanarna har de nästan direkt blivit tre gånger så gosiga som de var innan när de hade sina bröder. Har bara upplevt fyra såna gosiga honor medan nästan alla hanar jag haft har varit extrem gossjuka.
Jag vill OSSÅ ha en gosmus!
//frida
Ah.. va sött! Min mus är precis likadan, han kan ligga hur länge som helst när man kliar honom i nacken. Sen brukar han "putsa" mig på händerna eller i nacken medan jag kliar honom.. finns det något mysigare? Lånar din tråd att lägga upp nå söta mys mus bilder jag också, hoppas d går bra 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
.. Efter en lång och härlig sommarpromenad tog vi en liten paus på en bänk, musen la sig genast till rätta i mitt knä och njöt av kvälls sol och mjuk 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
å så en sista bild, där man ser hans gulliga mun.. cute hihi
_

#15 vilken go bild…. *ler*
Verkligen störtcharmiga bilder, Odette
. Och välkommen hit förresten.
mmm… görgosigt ju… ibland önskar jag att jag var en musdam…
Ja men Odette det var det som var meningen, att alla ska lägga upp bilder på sina möss i deras gosestunder 
Din muspojke är jättesöt!

#20 Luna ser verkligen ut att trivas *ler* så söt hon är
#21 ja man kan säga att du har handen full med "rödisor" *ler*
Tack Amaira :)
Usuki.. ja vet hur det är, å även om man lyckas få ett foto på gose stunderna så är det ändå inte hälften så talande som det är i verkligheten. Det är verkligen nåt speciellt med dom där mys stunderna 
förresten, vad är det för färg på Luna? hon va jätte fin! :)
_
hej! ja bara undrar va man kan få tag på en musbur som e ca 80 gånger 90 cm

Till Odette:
Desiree i svemus sa att hon antagligen var ngn sorts silver broken..?Har aldrig hört att det finns tidigare men en annan tjej från svemus sa oxå det..
Är lite förvirrad men får väll lita på det :P
Som du sa,det är en helt annan sak att se ett sådant litet djur ha så stark personlighet och karaktär som gosiga möss har :)Det är skit kul ;)
Theriss = musklämmaren… 
haha… när Theriss kommer in i rummet då lägger sig mössen platt på magen
Eeexakt =P Ingen går säker!!!
hihi… pannkaksmöss

Pannkaksmöss, julgrisar hmmmm börjar vi bli hungriga här *ler* Ligger våra sötnosa risigt till????