Djurannonser
Det finns en sajt här på iFokus som heter Djurannonser. Kan vara ett tips att även där annonsera om möss till salu. Regler för annonserna finns.
den vet jag om sedan långt tidigare, lite bättre att sälja där om ni vill ha in minimum 50kr (se regel nr 2 där kan man ta vad som helst typ 1 kr bara man inte skänker bort djuret)
deras regler är
- För att det ska bli så enkelt som möjligt för alla, så beskriv ditt djur du ska sälja så gott det går, som ålder, vaccinationer, stamtavlor mm, så underlättar det för köparna att hitta vad de söker. Tänkt på att vara så tydlig du kan i rubriken.
- Inga djur får skänkas bort! Vad du vill ta betalt för ditt djur är upp till dig, men inga bortskänkesannoner. Det är heller inte tillåtet att använda avlivningshot som försäljningsargument!
- För att sajten ska hållas så aktuell som möjligt, kommer annonserna att raderas automatiskt efter en månad. Så lägger du in en annons t.ex 1 maj, raderas den den 1 juni.
- Inga planerade kullar får annonseras ut
- Det är heller inte tillåtet att tigga pengar, saker mm.
- Det är inte tillåtet att sälja/söka efter receptbelaga läkemedel åt sina djur.
- Sajten tar inget ansvar över att varan/djuret som säljs är korrekt,det är upp till varje köpare att kontrollera.
- För att alla annonser ska ha lika stor chans att synas, är det förbjudet att "putta" upp sina annonser. Likaså gäller för diskussioner i trådarna. Vid intresse så tar man kontakt med annonsören. Att komma med nya uppdateringar är såklart välkommet.
- Denna sajt vänder sig enbart till privatpersoner. Företags annonser kommer att plockas bort, då dessa får vända sig till iFokus-administrationen. Idéella föreningar är naturligtvis välkomna, så som katthem, hundhem mfl föreningar som hjälper utsatta djur till nya hem.
- Under kategorin Tjänster sökes/erbjudes kan man leta/erbjuda t.ex dagmatte, semestervakt, stödhem mm.
- Vill man efterlysa transport av djur gör man det på förslagsvis Djurtransport iFokus. Saknade djur finns det flertalet andra sajter för, en av dem är Kattpolisen iFokus.
- Vi kommer att dela ut varningar om reglerna inte respekteras, och efter 2 varningar sätter vi skrivförbud i en veckas tid
#1 Jag förstår verkligen inte vad som är problemet med att ha 50kr som minimum?? Är möss verkligen inte värda ens det? 

Mvh Stephanie 

Jag vet inte vilken tråd jag ska ta detta i men jag försöker här då? Har någon tips på fler gratissidor där man kan annonsera burar och så?
Jag har annonserat här, eniro, svemus och zoonen. Plus blocket då som kostar. Men finns dte någon mer bra sida?
här är bra!
Kan vara svårt att få svar på annonser nu i semestertider… har i a f jag märkt…
Vill du sälja burarna äckelbilligt finns alltid tradera… 
Jo, men tradera känns väl riskabelt.. Vill inte sälja dom för skambud, spec inte den ena som är sprillans ny.. Hehe!
tradera suger lite… ja…
Japp. Förutom när man ska handla själv :P