Foto - honorna B-kullen
Här kommer dom små töserna på bild äntligen… men det får bli bara dom ikväll har så ont i ryggen att jag inte sitter hela tiden utan rör på mig o då är det inte så bra att fixa med bilder *ler*
Här är dom två sötnosarna… som har samma färg - tror att dom är blue agouti satin… men kan ha jätte fel.. har antaligen jätte del *ler*
-%20blue%20agouti%20satin.jpg)

Finns en som ser ut som mamma Lina också men där fick vi inga bilder igår att kulla lägga ut *ler*

Åååh, vilka snoogisar =oP
Gillar den sotiga nosen =oD
ja, blue agouti satin! jättefint!

Ja dom är fina *Ler* Synd bara att inte färgen kommer till sin rätt på dom andra två för den blå är så otroligt vacker i sin mörka färg som stål o satin. Lika med den silver… glänser som sjutton *Ler*
jodå visst kommer de till sin rätt…

Nu är det 2 tjejer kvar. 1 blue agouti satin o 1 silver tan satin 
två satintjejer borde det inte vara svårt å sälja! speciellt inte med en så härlig stamtavla som de har! 
för att inte glömma hur otroligt jäkla söta de är!!! blue agouti är verkligen en underskattad färg! *tycka*

Nej dom är otroligt söta *ler*

ja hon är så fin… färgen kommer verkligen fram med satin *ler*
Fina flickor. Gillar både silver tan satin och blue agouti. Men du fattar nog att jag inte har plats för någon liten just nu…återkommer gärna dock!

Bedårande! Här finns både plats och tom bur , men avståndet krånglar ju till det!
a.jpg)
b.jpg)
a.jpg)
b.jpg)