Good Morning 7 december

Nämen, gud vad söta :) Godmorron förresten.

Började som en härlig dag, det här. Sov till straxt efter 9, väcktes av telefonen. Min systerson ville att jag skulle följa med honom och mamma till havet på promenad med matsäck. Visst sa jag, så nu har jag börjat dagen med att insupa energi från skogen och havet, och samtidigt fått motion, hundarna mina har fått en härlig tur i skogen, och jag fick pepparkaka, lussebulle och en mandarin samt the från mammas ryggsäck.
Nu gör det inget alls att jag ska jobba med tvätt, dammsuga och göra tråk innan jag får pyssla med djuren. Avslutar dessutom dagen med att köra en sväng med hundarna och 4-hjulingen, så att alla 6 får vara nöjda, och inte bara mina 2.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Min morgon började också bra idag
Halv sju var jag uppe och hela dagen har gått smidigt sen. Gick och la mig supertidigt igår så det bidrog nog till att den här dagen blev så bra.
God morgon.. eller god kväll snarare ;-)
Nu har jag suttit och ritat på mina två-punktsperspektiv i flera timmar.. hoppas på VG eller VG+ :)
Och nu så håller jag på med en överraskning till Grodan.. tchii säg inget;)

Nu ska jag natta mig, eller i alla fall datorn. Ska stoppa i något skoj i videon, tror jag, en film eller kanske nån serie jag har inspelad, fast först ska jag göra en megabunke med popcorn och en kanna the, så jag inte somnar i soffan!
Hoppas att alla haft en lika trevlig och givande dag som jag har haft!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Ja! bra Amaira!