Vad har du gjort med dina möss idag?
Har du pysslat något med dina möss idag?
Vad har du gjort?
Själv har jag än så länge bara städat råttburen… Ska städa mössens lekbord nu, och sen ska jag ta upp Tårtan och pussa lite på henne 

Mvh Stephanie 

Jag har tagit upp min pygmémus unge en kort stund för att den ska vänja sig. (den är orädd nu men väldigt hoppig vid 2 veckor) Och så har jag bytt vatten 
Nä, jag har faktiskt basa gett dom mat och klappat lite på dom i buren : ) Dom ska få komma upp senare och så ska dom få lite god färskmat!

Storstädat buren. Muslingarna har fått vara ute på stooora bordet med massa leksaker och gosat med mig tills buren torkat.
inget än, jag dricker kaffe, sitter vid datorn och samlar kraft till att orka att bära ut bokhyllan i lastbilen
mössen brukar jag oftast greja med vid 22
Har pussat på mina bäbis killar o donat me städburar
Har gett mina små färskmat. Lite ägg, smör, barnmat, ärtor och äggskal blandat. Glömde keson. MEN dom äter det inte, iaf inte tjejerna. Dom bara boar i skålen! JAG GER UPP! Smör och ärtor är det enda som går i, då enskilt….
Det slutade med att jag inte städade lekbordet - jag fotade Tårtan istället. Bästa bakgrunden!
Musbajs musbajs musbajs!

Mvh Stephanie 

Jag har bara kollat till dem lite, gett dem lite sockerärtor och visat några för en gammal kompis som hälsat på. Det slutade med att hon tog med sig en liten hane hem. Hon blev kär i en blå svensktypad krullbulle som slutat trivas fullt ut med bröderna. Kul, tycker jag, då folk som slutat med möss kan fås att börja igen.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

jag har väl mest bara suttit och iakttagit dem de få gånger de varit ute nu på förmiddagen. XD bytt vatten också.
Jag har faktiskt inte gjort någonting, förutom mat o vatten då.
Skulle pyssla med dom nu ikväll, men pappa ringde o sa att de var översvämning i mitt rum hemma hos honom så var tvungen o åka hit.

Jag har gett Thelma min tiggarmus rostat bröd. Så fort hon hör ett ljud i köket så står hon och knackar med framtassarna ihärdigt på terrarie-rutan. Så när man öppnar luckan hänger hon sig halvvägs ut och ska ha. Så det är bara att ge henne nåt varje gång man är i köket. De andra två väntar i bakgrunden tills jag lägger i skålen istället. De är inte lika pigga på att ta ur handen. Då måste det vara någonting alldeles extra, typ pannkakor.
Jag har inte gjort nåt alls idag egentligen. Tyckte att Åkerbäret skulle kunna springa lite på lekbordet men hon tyckte att det var bättre att sova. Sen har jag bakat bröd och kakor hela kvällen, så det är först nu mössen har vaknat…
Ska fylla på mat och vatten, sen ska jag sova!

Mvh Stephanie 

Jag har pussat på en av mina flickor och haft dom springandes på byron buren står på medan jag tvättade buren :D
Inte så mycke mer idag faktist :P
Dom har fått genomlida när jag lyssnat på konstig musik :P
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
ja ni.. jag har jagat pygmemöss över hela vardagsrummet *hjärtstopp* men de är tillbaka i terrariet nu. stackarna.

Jag sa god morgon till mina hemmavarande mustjejer nu vid 06:15. De kom fram och snusade på mina fingrar för att säga god morgon matte. :)
Vad har ni gjort med era möss idag då? 
Själv går jag mest bara och kikar på min dräktiga hona… Hon vill behålla ungarna i magen tror jag
Eller så är det bara jag som är otålig kanske 
Ska städa lite burar sen tänkte jag, och ha lite möss uppe på lekbordet sen också.

Mvh Stephanie 

Idag har jag tittat till min hona som precis fött musbebisar! Jag har ingen aning hur många det är.. men jag har sett 7 st.
Sen har jag bytt mat och vatten som jag alltid gör. =)