IQ-test
Tycker ni IQ-tester är kul?
Jag tycker det är jätteroligt, dock hinner jag inte alltid på utsatt tid och får då inte så bra resultat… 

Jag tycker också det är jättekul :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
har du gjort mensas?

Jag förstår inte vad man ska göra så jag antar att jag har en ganska låg IQ.
Jag fick 13 på expressens och 11 på mensas provtest, fast det gamla då. Testade det för ett tag sedan. Jag var en "normalbegåvad" människa enligt det, då. =P
//Lina
Testade att göra det nya mensatestet nu och beräknas tydligen ha en IQ på
121 till 131
Det trodde jag inte. =P Vad smart jag känner mig.
//Lina

hehe jag hadde alla rätt på expressens test woho!
så här stod det när man gjort testet klart:
**
16 rätt. Du har mycket goda möjligheter att klara Mensas inträdesprov.
**
Dude! Ett snille här alltså!
//Lina
man känner sig så smart när man gör testerna, men sen får man ändå bara "genomsnittligt resultat" 
expressens är kul, dock har jag svårt med några mellan 11 och 17

Jag känner mig allt annat än smart o just nu jäkligt trög… men vad då lite tidsfördriv när jag ändå målar naglarna *Ler* Så jag gjorde expressen 13 fick jag … måste bero på ren tur… *fniss*…. att jg lyckades pricka rätt på så pass många
jag tycker iqtest är jätteroliga! ska sätta mej ner imorgon när jag vaknar och göra alla. nu är jag dock för trött för att tänka

Jag har gjort mensas och har ett IQ på ca 117
ärligt fattar jag inte mensas siffror… jäkla puckon… haha

siffror? Det är inte bara siffror utan mer olika konstellationer av mönster och prickar bla. som du skall klura ut följden på.
haha… nä, deras IQ siffror… i ditt fall då 117

Ja, ja, men det var ju resultatet jag fick på testet och det är lite över medel. Jag har för mig att 146 är minimum för att få bli medlem i mensa, vissa säger 140, men har för mig att de har höjt poängen lite ;oP
Jag klagar inte *lol*
På Mensas fick jag också 121-131 :) Får väl testa om mig när jag är 18, man blir ju klokare med åren har jag hört (ha ha)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tina T
Det resultatet är skitbra ju =oD Faan, du e klipskt som sjutton!!!
Grattis till resultatet =o)
Kramen!
hm… det är ingen tävling och resultatet är inte viktigt tycker jag
jag tycker det är kul och det är huvudsaken! av de jag umgåtts med som varit medlemmar i mensa har jag haft väldigt lite mentalt utbyte med… de har saknat EQ o SQ
däremot verkar de haft utbyte av att umgås med mig, men det kanske pga mitt EQ o SQ

Klart det inte är nån tävling, men det är kul att se att det går bra för andra på dessa tester ;o)
Kramen!