Vad gör du för att...
… ragga flera aktiva glada medlemmar till Mus-ifokus?
Tips på vad du kan göra
- maila mus-ifokuslänk till varenda kotte du har i din emailadressbok
- sätt upp länk till mus-ifokus på flera ställen på nätet
- skriv MASSOR med Artiklar, foruminlägg etc

- Länka till mus.ifokus på din hemsida!
*tummen upp*
- läs någon bra musbok och referera
- översätt en intressant mus-artikel (från eng t sve el vice versa - om eng fråga författaren om lov först)
- skriv en artikel om någon musfärg
- skriv en artikel om inavel - korrekta begrep
- leta efter intressant fakta om möss på vetenskapliga sidor

En liten affisch i A4-storlek om Svemus och mus.ifokus kunde vara bra. Det kan man sätta upp i affärer av olika slag.

Jag ska länka på min hemsida när jag väl orkar sätt aigång med den igen…
Och håller med om att en A4 affisch vore något som man kna sätta upp lite här o där *ler*
jättebra idéer Elyria o amaira

Visitkort med mailadress till Svemus och mus.ifokus är en annan idé. Med adress till webbsidorna så folk man pratar med kan se vad det är man pratar om. Bara att räcka över till veterinärer, djuraffärer och andra när de verkar nyfikna.
Ja, verkligen!
iFokus har faktiskt en affisch som de trycker ut åt oss om vi vill… jag bad om det redan i maj men inget hände… *suck*
handen på hjärtat, jag är faktiskt lite ledsen över att så få aktiva medlemmar är här… men jag ska gå med i några tyska forum o höra hur de mår… verkar klart mera drag där…
14 år gammal tråd. Inte säker att alla tips fungerar idag, men kanske.
Jag har beställt nya visitkort som jag hoppas kunna dela ut och skicka ut till folk som kan dela ut. Man kan även hänga dem på anslagstavlor i zoobutik och hos veterinär osv.
Jag brukade envist länka till Mus.iFokus och olika Artiklar, när folk ställde frågor på de olika fb-sidorna. Och tala om att Mus.iFokus är den bästa sajt som finns om möss, och att där står allt som finns att veta om tammöss och lite till.
För så är det ju! Ett bättre "lexikon" (på svenska) om möss existerar ju inte!
På facebook kan man skriva vad som helst - och sen är det försvunnet, typ.
Nu vet jag inte ens hur artiklarna fungerar, eller om alla kommer in, och jag har inte orkat bry mig riktigt. Jag kan skriva och läsa, det räcker för mig, för tillfället.
Kanske engagerar jag mig mer längre fram, när en massa annat inte längre kommer före?
#11 Japp, jag vet. Är oerhört tacksam för det.💝 😊
Jag vet inte heller hur vi lätt ska hitta saker. Nu när nålat inte är nålat längre.
Men om man väljer etikett artiklar så får man fram alla artiklarna.