R.I.P Tess
Inatt så dog Tess. Det var våran katt som hade ner buren och på nånt sätt så hamnade hon under buren och hon bröt ryggraden han fick nog inre skador också för hon blödde ur urinröret. Hon blev förlamad i bakbenen. Jag höll henne i min hand i tre timmar och så slutade hennes hjärta att slå
Men nu har vi begravt henne hon fick ett kors och blommor på graven.
Jag kommer aldrig glömma henne hon var en bra mus

Awe
Plutten..
Många kramar från mig
Mvh Caroline
Medarbetare på Svåra Tider
NEEEJ. Jag förstår dig, jag grät också när min ena mus dog (min svarta) Tindra. Jag vet precis hur det känns. Jag begravde henne också fast utan kors då.
Finns det kistor till möss? eller får man göra de själv? Gillar inte att begrava i kartong.
Beklagar 
sov sött lilla Tess!
tess sitter nog och gnager nötter i nirvana. =)
Vi gjorde en egen kartong av tapet som vi la hö i som hon fick ligga på.
Ja hon behöver inte lida mer.
#6. Naw det lät ju hur gulligt som hellst. Tycker det borde finnas en hemsida där man kan lägga ut en annans till sitt djur om det dött, typ en mms-tjänst så man skickar in en bild så lägger man ut den eller att man skickar en bild så fixar man ut det.
Om jag startar en sådan hemsida tror ni folk skulle vilja lägga ut en bild på sitt husdjur och en sorg och tända ett ljus?
Jag letade efter en sådan hemsida när min mus dog, vart helt förkrossad med hjärtat i halsgropen och full med tårar.

Jag beklagar! *kramar*
#8 ja jag tror att det skulle hjälpa en i sorgen.
Tror ni att dem andra mössen som hon bodde med saknar henne eller att dem inte har märkt att hon är borta?
#12. Jag tror de kan sakna varrandra, råttor kan sakna andra råttor, så varför kan itne möss sakna möss?
Till mine av, kolla länken det är min hemsida jag har gjort, finns även ett inlägg till min mus. =)
Vilken fin gravplats hon fick!