Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 547 ggr
mandymoo
0

Godmorgon ons 13 dec Lucia

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur har ni vaknat idag då … med lucia på tv o pepparkakor o lussekatter?

Har ni sett något luciatåg eller ska ni?

Själv ska jag ta hand om hntverkare som ska in i lägenheten o fixa saker som pajjat… sen ska jag bädda ner mig - febrig o eländig… *ler*

Ha en bra dag

amaira
0

Sankta lucia, skänk mig en tia … sjöng alltid "salig far" den här dagen. Något less på den variant av texten… Skrattande och kan inte låta bli att dra den i alla fall Generad

amaira
0

Javisst ja:Gomorron! Kyss

mandymoo
0

…och inte en femma för det har jag hemma *ler*

Jo den känner man igen

amaira
0

Oj Förvånad det där med femman hade jag glömt. Men visst har jag en femma hemma Räcka ut tungan

[Theriss]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är det fem år sen mitt första marsvin dog. Saknar henne jättemycket fortfarande, min lilla Silky.

mandymoo
0

Din lilla Silky var otroligt fin.

[mjuue]
0

Jag har sett två st luciatåg:) Ett i skolan och ett i gamla stan. Ni vet huset som brann i gamla stan.. jag såg det idag… allt var avspärrat och mycket poliser och brandförsvar :/

Och jag har just färgat mitt hår mörkblondt:) Nästan min vanliga hårfärg. Och jag har köpt ett par nya jeans, juklappar och en ring;)

Shoppingdag idag…=D

Malin

Vattnadal
0

#5 Lucia var ingen glad dag under massor av år, nu har det dock gått över. Har inte tänkt på det på många år, förrän jag läste ditt inlägg nu.

För 16 år sedan, när jag var 16 fick jag avliva mitt första marsvin på luciadagen. En riktig skräckupplevelse, som gör att jag aldrig mer kommer att avliva ett smådjur hos veterinären.

3 år efter det, även nu på luciadagen, avlivades familjens första hund, Katja. Jag var inte med, då jag hade flyttat hemifrån flera år tidigare. Visste inte mer än att gamla Katja var lite hängig. På kvällen ringde mamma och berättade att de hade tagot bort henne.Gråter

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

mocchino
0

För mig har dagen gått förbi som vilken dag som helst..

Har varit på Akademiska och tagit blodprov på sonen, sen hem och plockat och donat.. Ingen har kommit och lussat för mig.. :/

// Nathalie