saknar mandymoo...
mandymoo har trassel med datorn… kanske är det därför hon inte varit synlig här på två dagar…
Två hela dagar UTAN mandymoo… iiiihhh
i a f kan vi skriva här hur mycket vi saknar henne…

Mm, det är jättetomt här utan henne. Hoppas du dyker upp här snart igen…
Saknar dej Mandymoo hoppas du kommer hit snart…
Haha två HELA dagar utan Mandymoo!! 

Jag med jättemycket!!!! Kom hit nu eller genast Mandymoo!!

Kan bara instämma!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
vi kan slänga in lite söta nallar med hjärtan här till henne, då blir hon glad… (hennes uppfödning borde heta teddybear´s *fniss*)

Mus & Nalle
Och några fler till Mandymoo………..

Hittade en liten Grön Groda
me´……. Till Gerodan
gulligt madde… mera söta hjärta-nallar till mandymoo

Så söt!

gomorr grodis =o)
care bear är ju för söta ju… hihi

#37Ohh så söt Gerodean!!!

Mandymoo are the sunshine of my day.
När du inte är här saknas du av oss alla, både människor och möss.

En kram!
fan, undrar om hon gjort som min förra medarbetare… (som bara drog utan att säga hejdå) shit, vad gör jag med mina Medarbetare???
*fniss* 
nä, fick ett sms om att en nära anhörig till mandymoo är svårt sjuk och att det är därför hon inte har tid med oss just nu… vi får tänka på henne och hennes anhörig i denna svåra tid!!!

hahaha, jävla galningar (=
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
vaddå? 
VI SAKNAR JU BARA MANDYMOO!!!!

Stackars Mandymoo…Hon behöver nog fler kramiga nallar!!!!

åh, men inte så sorgliga… den där med ungen i gungan tycker jag är så himla snyftig…

Kram!!

jag har fasiken tappat räkningen… så himla många dagar är det…

snyft… vad suddig den blev…

Brukar inte sakna folk efter bara två dagar, men nu har det gått många fler dagar och ingen skymt av mandymoo fortfarande… Tycker inte om när datorer krånglar. Vår "huvuddator" har varit ur funktion i snart en vecka, alla mina bilder och hemsidan och bildbehandlingsprogram och sånt är på den. Kan bara säga att det är tur att vi har en bärbar dator också så man åtminstone kan vara på internet.. =P

OJojoj nu vet jag inte vad jag ska säga… blir så rörd…. her inte försvunnit…. men min farmor är jätte dålig … sen ingen dator hemma gör att jag inte ens kan kika in när jag är hemma…..
Men hoppas snart vara tillbaka igen
Kram
säg inget då… jag tycker det är kul med en nalletråd så jag tycker vi fortsätter… för även om du är här nu igen lite sporadiskt, mandymoo, så vill vi att du känner dig välkommen ändå!

fast ja, jag saknar även lothus1 och andra… vars e alla?

haha… jag saknar fasiken den här tråden lite… var kul å ladda upp saker med nall-hjärtan-rosa-mandymoo-tema 

Åhhh jag bara älskar den här tråden o spar alla söta bilder i vild glädje *Ler* + alla andra söta bilder som finns överallt här i olika trådar…. men så är jag ju helt insöad på sånt *ler*
jag gillar också den här tråden… har letat så mye nallar att jag blivit lite teddy av mig… (vad nu de e, typ nallig? hur är man då?)

Jag kanske har smittat dig.. ett nallemjukdjurgulligt-virus *ler*
kanske det? nädå… men det är kul med en sån här tråd… ladda upp söta nallar med hjärtan här du med mandy…

superfånig! jasså du känner dig LERIG? *s*

jag känner mig i behov av 1 kg socker MINST

Jo jag känner mig ganska så lerig *ler*… fast det var värre förra gången jag var i stallet….
Ja… choklad….. mashmallos…. GODIS… o jag har varit o handlat med orkade inte ens gå förbi godiset… *ler*

Mandymoo är bäst!
//Lina

jag kör på nallar + hjärtan!!!

Här har du väl säkert varit och kollat runt Mandymoo, men iallafall….http://www.teddycentral.com/
snacka söta alltså, blev kär i Violett
men jag fortsätter med gifs