Hur tror ni det går för tomten...

#0 Ja du det där är nog helt klart gränsfall för djurskyddsmyndigheten …. men sen är det ju tomten så han kanske har tillstånd att hålla renarna nerkylda mellan jularna ???;)
#1 Tja det går ju bra mycket fortare *ler*

Jag tror att det går bra för tomten i år också, men det är ju lite för lite snö här i Sverige och övriga Europa just nu så han kanske får sätta hjul på släden för att kunna komma upp i luften snabbt för renarnas skull.

Han får väl göra som vi gör, och spänna renarna framför en 4-hjuling!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
vaddå tomte?
en sån i choklad? åååh, choklad gjord i Holland… fyfarao vad gott… sån kan jag ta! TACK!!! Den enda tomte som kommer in här!!!

Ja tomte… han i rött med vitt skägg… han som skrämmer barn, gör att pappa kan smita ifrån en stund från julaftonsstöket (disk o undanplockning o vilda barn)… o helt klart skulle han titta förbi här är han välkommen in *ler*
#6 Hohoho, så jasså, du vill ha besök av stans alla familjefäder på julafton? Hahaha.
Grodan, de tomtarna tittar väl bara in hos dig om de är självmordsbenägna … blir uppätna på sekunden.
Här ska inte komma någon tomte alls i jul. Inte i choklad, inte byns fäder, inte ens någon riktig med renar. Fast jo, kanske en granntomte med häst och vagn (släde om det är snö) som tittar förbi och lämnar någon liten present och en mistel.
Här växer förresten mistlar i oerhörd mängd i träden!

Tja… kanske man har tur o hittar någon trevlig ledig sak bland dom som har lust att sällskapa lite *Ler*…
Annars så tror jag ju på tomten - så det så… *ler*
gö int ja… sånt dravel… men jag tycker mössan e fin…

#10 ja tänk vad skönt inte bara jag då