Snyggt!! (från utställningen)

Resultatet lär komma ut snart på Svemus hemsida. Vet att webmastern Grodan har fått den också i sin mail.
Det är Kent som gjort häftet, förstår jag? Supersnyggt! Gillar det verkligen!
Kent, om jag gör ett ABC-genetik-häfte till Svemus, kan du trycka ut det då? Min skrivare gör inte hälften så snygga utskrifter. 
Nåt annat, när jag ändå har "styrelsen" på tråden … eller nått …
Jag fick Snöflingas hederspris för äldsta mus. Lite skrattretande, för hon var 10 månader. Går det inte att ha en undre gräns för att dela ut pris för äldsta mus?

ska ta upp det på nästa möte. om jag minns det då det är om ca 1 månad……….

#3 nej det va lena och grodan som har gjort häftet.
men jag kan hjälpa din att skriva ditt häfte . det omslag som va på HM sist va jag inblandet i . 
jag tyckar det va ett bra förslag ska man sitta en gräns på 1 år eller va tyckar ni ?

Tycker iallafall 1,5 år som gräns på priset för äldsta mus.
framsidan har jag gjort!
Resultat presenteras alltid i HM innan det hamnar på hemsan, menjag har inte fullständigt resultat ang a-pris osv…
Så då hinner man inte se resultaten innan nästa utställning, eller när kommer nästa HM? : /

Nästa HM kommer ut runt den 15 augusti som är ca 3 veckor innan SM. Då ska man kunna anmäla sina möss också.
Okok! : )
#7. Ja, du gör bra saker, jag vet. Tyckte väl jag kände igen fotot (sättet att fota).
Snyggt upplägg! Både framsida och innehåll. Och en snygg tryckning. Vem har tryckt/ skrivit ut?
Lena skrev och tryckte katalogen.
#3 OM du amaira vill göra ett sådant häfte så SJÄLVKLART skriver vi ut det snyggt!!! Vi skulle bli jätteglada!!!
Jo, jag undrar bara en sak. Har inte resultaten från Valbo kommit upp på Svemus än eller är det jag som är blind? (Mycket möjligt nämligen!) :)
du är blind 
dessutom gillar jag inte din Avatar 
#15 Nämen, var finns dom då :O Inte under resultat finns ju bara till 2008 där >< Eller skojas du med mig? :p
Hehehe det gör jag! :)
jupp… skojjas… hehe
#17 Okej ;p