15 dec 06
it´s not morning anymore… but I think you need to WAKE UP!!!

Hihi *** NU är jag här. .. och svarar iallafalll:P Kom hem från skolan för ett tag sen..:) Och jag har gjort biologi-prov.. det gick underbart bra :D
Sen så har jag chattat lite och kolla på jönssonligan slår till igen:)
Jaha.. vad har ni gjort idag? =D
Malin
Jo nu tänkte jag bara berätta att jag har särat på mina morakullor…. sorligt men var nästan tvungen. Jag gjorde som Grodan sa…
Morakullan´s Nolaxima bor nu med Morakullan´s Osvaldora.
Och Morakullan´s Nolaxara bor nu med Morakullan´s Osvaldina.
Och det kommer att vara så i 3-4 veckor.. tills musutställningen i Sollentuna.
MvH
Malin

Vad har jag gjort då… ätit panodil o sovit mer eller mindre hela dagen… ja varit ut med fyrfotade o handlat … men inget mer… ska försöka kurrera mig tills imorgon … då jag ska med till Arlanda.
Jag drack mjölk och det var baggar i mjölken. Det var mellanmjölk från arla.. jag mår jätteilla nu. Och jag hittade två st baggar (tror att det är silverfiskar) och en massa ben som flöt runt. Jag mår illa och jag tror att jag druckit upp en och en annan bagge :O
Jag ska ringa till arla och klaga på måndag.. man kan ej ringa på helger. Ska iväg och kräkas nu.. känns det som iallafall.
Min mamma säger att det kan vara från maskinerna på arla som har haft silverfiskar i/ på sej och att vi måste säga det till dom. :O
Malin

Se det som om du får lite extra protein i dig *ler* Men ring självklart o klaga … för som din mamma säger så vill dom säkert veta ….
Japp.. min mamma säger att det nästan måste vara så.. hon ska ringa på månda. Vi har sparat kartongen och baggarna

Ja lika bra annars så tror dom ju en inte *ler*
Ja exakt.. dom måste ju kolla upp det där.. så äckligt