Lördagen den 8/8
Vad händer hos er idag? denna helg..
Igår vart jag ställd efter jag kom hem från konsum, kom en mus köpare och ville köpa möss. Helt oväntat, hon hade blivit tipsad av en kompis som är vän med CamillaS. Bor i samma banan hus som mig bara ngn port från mig.. Kul.. De två tjejerna hon köpte kommer att få det bra där.
Idag rengörs det musburar fast det går i snigelfart då jag hela veckan mått väldigt dåligt och idag är det ej kul alls, jag är däckad till 80%
En rått hona hon boade idag men sover mellan varven så kanske inatt det blir lite större marsipan grisar..Så ska försöka ha lite vaknatt inatt.
Ska se om jag kan få hem foder imorgon om min transporthjälp har lust att fara iväg.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Hehe, kul att hon dök upp så oväntat
Men bor man så nära är det ju inte värre än att man vänder hem igen… ^^
Idag har jag varit på loppis och shoppat lite. Tyvärr inga mus-saker, bara till mig…
Nu sitter jag och funderar på skolan, vad jag ska göra när jag tar studenten osv… Vad jag vill jobba med… Det är svårt 

Mvh Stephanie 

#1 O jag som än ej vet vad jag ska bli *S* o över 25 år sedan jag gick ur plugget..
#2 Det är väl det jag får försöka akta mig för då
Just nu sitter jag och försöker läsa mig till vad en civilingenjör gör egentligen. Men jag fattar inte riktigt… 

Mvh Stephanie 

Stora marsinpan grisar föddes här ikväll, antal vet jag ej ännu. Vill ej störa henne just nu..
#4 Grattis! Då slapp du sitta uppe i natt då 

Mvh Stephanie 

#5 Nej, jag slapp det, snäll råtta som låter en sova :-)
Tror inte hon är klar än verkar ej så.
12 bebisar kunde jag se lite hastigt.
Jag var faktiskt och hämtade en muspojk hos Grodan igår!
Nu ligger han och sover i en äggkartong och akvariet luktar redan smörade popcorn.
//frida
Igår va jag på Elmia där det är Rila (hästutställning med dom 3 svenska raserna) med min sambo o hans mamma som visade upp sin hingst.. En låååång dag i hettan uppe på "kullen", så gissa om solen stekte! Från 8 till 18 höll detta på sen var det middag där kl 19:30 och vi kom väl hem runt 23. Jag va lagom slut där, ont i ryggen o benen o sambon va sönderbränd. Kul kul! :p
Skulle blivit en till lika lång dag där idag men vi slapp!!! Så nu sitter vi o vaktar huset o hundarna ;D Händer inte så mycket men det gör inget, har såååå ont i kroppen…
#9 Den häst jag tycker är vacker är Friser hästen, vet ej svensk ras.. Min dotter är häst tokig och har nu fått en arab häst på foder, hon är överlycklig.. Själv har jag inte nå hästintresse..
#10 Hehe ja, frieser är en av mina favoriter också! Och igår när det bara va dom svenska (gotlandsruss, ardenner och nordvsensk) föll jag pladask för nordsvenskar! ;D
Jag ahr hästintresse o ridit sen jag va liten och haft egen häst men nu har jag knappt hållt på med hästar på runt 6 år :/ Men är bra sugen o komma igågn igen! Speciellt när jag såg det igår.. Hehehe..
Araber är trevliga hästar! :) Hade själv en sådan.. Hoppash on får kul med h*n :D
#8 oj, har ditt luktsinne kommit tillbaka…
#12 Jo, det är väl så
Jag luktade ju igenom honom hos dig och då kändes det ingeting.
//frida
aj aj… om en vecka står du inte ut längre
Så kan vi ju inte ha det. Han är ju så gos :/
//frida
han kanske bara luktar mycket i början… en del hanar gör ju det när de byter miljö och/eller blir ensamma…
Jag håller tummarna för att det är så. Tyckte ju som sagt inte att han luktade något speciellt hos dig.
//frida

Så farligt är det inte!
//frida