Hjul till mössen
Hur många har hjul till sina möss?
Jag har hjul men dom känn lite små, dock ÄLSKAR dom att springa där och gör det ungefär all vaken tid. Men funderar på att inreda med en massa annat roligt och ta bort dom tills jag har råd att köpa rktigt stora hjul…. Vad tycker ni?
Jag har inga hjul till mina möss, dock har jag funderat på att skaffa ett par stora hjul åt dem.

Mvh Stephanie 

Ah, sett att många inte har det. Tar nog bort dom nu när jag köper akvariumet så får dom stooora hjul sen när jag har pengar om nån månad! :)
Jag köpte ett hjul, uti fall att, men än har han inte fått springa i det.
//frida
#3 Okej! :) Mina tjejer har inget hjul nu, ska inreda med en massa roligt från naturen idag. Dock har hanen som är ensam ett hjul, han gillar ju o springa! :)
jag hade ett lite mindre hjul. det dög i storlek men kunde varit större. de fick ha det ett par dar i stöten så att de inte blev beroende av det. läst att de kan bli det.
#5 aha,, då är väl mina beroende då, dom springer jämt! men nu bryter jag det mönstret vare sig do mvill eller ej :p
jag ville ju inte ta ifrån dom nåt som de tyckte va så kul. så därför hade jag e endå, men inte hela tiden.
#7 Oekj :) Dom kanske får det ibland då..
endel säger att de e ok o endel tycker inte de. så då möter man båda grupperna på mitten 
#9 Hehe precis. Jag tycker dock mina är för små (det är ju inteb ra för ryggen o svansen) så dom får va utan nu tills jag hittar nåt stooort hjul dom kan ha ibland. :)
jag har tre hjul som jag godkänt att mina möss kan få springa i då och då, just nu har dock ingen tillgång till något av dem
vart kan man köpa en sån där "springplatta" som jag sett på bild i forumet..

Jag har två Habitrailhjul till mina två honor. De kan man ha i både gallerbur och akvarie/terrarie. De är 20 cm i diameter och 7 cm djupa, dvs från framsidan till baksidan.