Finlandstripp jan 2007
Japp nu är jag på gång igen … *Ler* (men att kryssa är något som jag ofta gör så det är inget nytt o kan man då göra något mer samtidigt så)
Tänkte åka över i jan o kanske till o med ställa ut någon liten mus. Så nu tänkte jag höra om det är fler än jag som skulle tycka att det vore kul.
Det är den 13 jan o ligger lite utanför Åbo. Så man får ta båten dit o sen åka buss.
Och vill bara höra om det är flera som skulle tycka det var intressant.

Ja, fast tidpunkten passar inte. Jag åker nog till Finland igen senare på våren eller försommaren.

Ja dom har ju utställningar hela tiden så man kan åka en annan gång o titta *ler*…
Men jag vill komma över o ta hem Grodans svarta töser *ler*
om jag är på grön kvist hakar jag gärna på, det vet du…
ja, åh mina svartingar… *sakna*

DET vet jag …. men oavsett så ska dom hem till sitt nya hemland *Ler*
Hade varit toppenkul att följt med. Kanske en annan gång om jag har råd o djurvakt. *ler*

jag ska hålla kontakten med dom o sen se när det är någon ny utställning och då kanske i samband med andra djur… så att det blir lite mer att titta på *ler*
Och inte så nära helgerna och sen med lite mer framförhållning *Ler*
Så kanske flera kan åka.
Kanske … ska fundera på saken… 

Ja men dom har ju massor av utställningar i Finland … så vi hinner med att åka flera gånger *Ler*
Men nu ska Grodans svarta skönheter komma hem …
ah, men jag har avbokat dem…
haha, vaddå ett glas mjölk? nä, ett glas mus!

okey du har avbokat dom. Då har jag ju ingen riktig anledning längre… attans *ler*
du skulle ju ställa ut!?

Nej inte alls…. har bara undrat om det går att ställa ut där för oss o tvärt om … men jag släpar nog inte mina möss dit…. *ler* Kanske någon gång i framtiden … men inte nu….

Varför ska du inte ha dom svarta då?