Mina musbebisar
My two loveli mousegirls suddenly turned out to be a loving couple. And these sweethearts on the pics are the result of that love-affair :P They are 3 weeks now and they have totally stolen my heart! Now I will share their pure beauty with you, all mouse-lovers. Hope you'll enjoy
hoppas min engelska är någorlunda begriplig :P

varför på engelska?

en del inlägg är ju typ på engelska här :p okej det kanske var lite knäppt :P

Det är bra med inlägg på engelska!
Fler sådana!
Vad gäller namnen, så kan du ju ha låtnamn kanske? 

Mvh Stephanie 

Billy Jean är väl löjligt uppenbart…. hmm… Annie? Från Smooth Criminal. Vilket är ett fint namn, för övrigt. Ohh, nu vill jag döpa en mus till 'Smooth Criminal'. Så kan man kalla den för 'Smoothie' x3 Man kan kanske döpa en mus till 'Beat it' och uttala det typ 'Beady'… Hmm… Jag bara spånar. XD Jag borde vara bättre på det här. Mamma är ju MJ-fanatiker av högsta rank. Jag ska tänka på det och skriva om jag kommer på nåt bra. ;)

Jag har en chinchilla som heter Smooth Criminal som jag kallar för just…..Smoothie.
Hans brorsa heter "Man in the mirror"

Aww. Det var av någon anledning otroligt sött, tyckte jag just nu. ^^ Men det visar ju hur bra fantasi jag har. XD Stjäl andras namn! Nu visste jag ju visserligen inte det, men ändå.
Hmm…. Kallas han 'Mirre', då? Eller kanske 'Manne'? Ellerrr…. 'Minthe(Mint)'? =3

#9 Äsch, är ju inte samma djurslag så kör på.
Vet inte var brorsan kallas till vardags faktiskt, han har flyttat hemifrån.
Oups! Did you buy two "girls" from a Pet Shop?
Where there only two in the litter - or did you "take away" the boys? *just curious*
They are really cute. 

#11 yes I bought two "girls" hihi and there were not only two in the litter :/ but now it is so…
tack för namnförslagen :P jag har funderat över låtnamn , dock inte såna som man in the mirror utan typ dirty diana, ben , little susie osv men vem vill döpa sin sötnos till dirty diana haha och storyn bakom little susie är ju inget man vill bli påmind om :(
men vad tycks om [ pi waj ti ] P.Y.T pretty young thing :D erkänn gulligt!