OT En tråkig helg väntar...
Jag skulle ha flyttat idag, eller ja, vi skulle ha flyttat. Men nu blev det inte så, så nu får jag dras här heeela långa helgen för mig sjläv när sambon jobbar o sover hela helgen ungefär. :) Jätteskoj! Sen på måndag får vi ta i med hårdhanskarna o flytta o hämta hem vovven. På onsdag börjar skolan och då skulle jag ha hunnit flytta, komma in i nya lägenheten o varit någon vecka med valpen hade jag tänkt, men icke! Jäkla hyresvärd……
Längtar ju sådär till skolan, har kommit fram till att utbildningen säkert inte passar mig alls ändå! :( Buhuu.. Men får se fram emot nästa helg i alla fall då jag ska stå i Svemus-montern i Vårgårda på husdjursmässan med Grodan, Kent o Kerstin. Det blir skoj! :D Dock fyller även sambon år den helgen + att vi varit tillsammans i 2 år men allt firande får vänta, han tog ändå på sig jobb varje kväll o natt den helgen… Så han får skylla sig sjläv! ;P
Nä, men jag kommer helt enkelt ha en sjukt seg helg men nästa vecka börjar det roliga. Hoppas jag! Dock är jag orolig för svininfluensan nu när skolan börjar.. Vad har jag gett mig in på….. ><
Kanske borde sova nu, inge trött men Johan ligger o nasar sött o mössen har precis satt igång för natten. Så det är väl dags! :)
Sov gott!!
Vad ska ni göra i helgen förresten?? :)
Helgen städa men söndag - måndag måste jag vara i Märsta för de ska hämta grejer kl 07.00 måndag morgon *jag är ingen morgon människa*
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#1 Hehe, inte jag heller, så jag förstår dig! ;p
#0 Vad har du valt för utbildning? :)
imorn ska jag jag hjälpa stallkompisen med hästen på en hopptävling. Och på söndag ska jag åka och hälsa på några hästar :)
#3 Media o kommunikation :)
Åh, roligare helg än mig med andra ord! ;)
håller med… aptråk helg…
Hehehe nästa hoppas jag blir desto bättre! =) Surt att ha en såå tråkig helg sista helgen innan skolan börjar ;p Ett helt år i skolan… Haha!
jupp, nästa blir asbra… kom på igår vad du kunde göra för att din helg skulle bli roligare, men idag har jag glömt det…
Har här bakat en björnbärs kaka o nu har jag en med hjortron i ugnen, få se om jag orkar göra en med blåbär i..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
jooooo, nu minns jag lite… du kan skriva en artikel, saraH (sahara, sahra, shara… många varianter av ditt namn finns faktiskt)
Mymlan, klart du orkar baka en med blåbär. smaaaaritgt ju!
#8 Åh va gott!
#9 Haha okej ;p Sarhra skriver dom flesta, ska de va så svårt, Sara med ett H ;) Vad ska jag skriva om då tkr du eller är det det jag ska komma på? ;D Jag har ångest nog för att börja plugga nu för jag är så okreativ haha ås jag vet inte jag ;p
Det roliga är ju att jag själv heter Sarah i mellannamn…
MED h på slutet alltså 

Mvh Stephanie 

#12 Okej! ;D Det är finare så tkr jag