Engelsktypade siameser!
Har nu en kull med engelsktypade siameser som är leveransklara den 25 december.
Ungarna är efter mina två finska importer Crushed Berries och Apollons Roses In My Garden.
De som finns till salu är:
*Herkules - satin korthår. Hane
*Hypona - satin korthår. Hona
*Hypotenusa - satin korthår. Hona
*Hekla - satin korthår. Hona
För mer detaljerad information så är det bara att mejla mig.

Åh vad fina!!
//frida

nej men guuud vad fina *dreggel*
Detta med att motstå möss börjar bli allt mer svårt.. vill ha alla! :D
Vart? men alltså jag vill se ORDENTLIGA foton, Fairytail! På mor, far och ungar! i profil och tittandes i kameran! Speciellt på krullpappa å krullbebbs…

ja, nyfiken ju

Kan bara säga att mina 2 hanar från Fairytail är alldeles underbara och bor ihop …Snälla,gosiga och söta!

Snart känner jag mig tvungen att skaffa siamer sjag med 

#8 Jag tycker nog att du borde skaffa siameser…
Dom är ju så underbart vackra! Går inte att slita ögonen ifrån dem! 

Ja helt klart så kommer ju några med hem från finland nästa resa också *Ler*…..

#11 det är bra det…siameser är underbara att beskåda…;D
Är helt såld på dem, om jag fick och kunde skulle jag har hela huset fullt med siameser.

#12 Pappa hälsar…;)
De var ju jätte söta! Så himla kul att de har varit duktiga och att jag kan vara stolt över dem.

Å jag vill inte ha en enda! 
Nu ska jag springa ner till köket innan jag bränner hundkexen. Det stinker lever i hela huset, YACK!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

okej….hur kan man motstå siameser?
Det är nog bäst att fixa hundkexen…inte trevligt om det stinker lever överallt.

Inte kan en siames ha något att säga om man ställer den bredvis en snygg agouti, eller en silver agouti!
Gissar att jag inte kommer att bli av med leverlukten på flera dagar… Ska baka limpa oxå ikväll, kanske släpper det då, annars får det bli elda rökelse och hålla en tumme!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
ja de är fina, men bara när de är riktigt mörka… jag tycker burmese är väldigt vackert… blå burmese… och himalaya… en kritvit himalaya med röda ögon och svart nos, öron, tassar och svans… DET skulle kunna va nåt…

Jag gillar dem för deras sätt allra mest, de här två herrarna de är jättegosiga och kommer ju sams fortfarande!

#1 Men, får inte krulltotten vara med sina släthåriga syskon?

Ser de ut att ha lika fin typ som föräldrarna? Vem var det nu som har så brett, fint huvud, var det mamman?

Jo de ser ut att ha fin typ, tycker jag iaf. Jo, det var mamman som har så brett huvud. Hon är så vacker så…;D Men väldigt ljus, undrade om hon är Himalaya ett tag….?
haha, Laika den känner sig väl för snygg för å hänga med dem…

Uff jag blir verkligen sugen på en mes!