musungar födda 20/11
Jag är så facinerad över hur fort små musungar utvecklas. Rubens och Kolas bebisar är nu 10 dagar. Och de springer omkring och kan tvätta sig
fast det är svårt att hålla balansen när de tvättar sig. Än så länge ramlar de omkull för det mesta
sicka sötingar

Åhhh så söta…. jag håller med.. helt facinerande att följa dom små liven…. men det går ju så fort *Ler*

Alla bilder (och ungar såklart) e ju helt bedårande!! Jag blir alldeles kär.. :D
Vart speciellt kär i den lilla ljusa ungen fpå första bilden.. Det ser ut som att den leker "åka motorcykel".. *haha*
// Nathalie

Ha, ha…ja jisses vad söt man kan vara =oP
Weeeiiii för musbebisar =oP
Jag har varit bortrest i två dagar och vad har hänt? Ungarna har vuxit flera meter och öppnat ögonen. Dessutom springer de omkring som bara den.
Så kul att se all denna utveckling när man kommer hem.

Åhhh så söta… visst kan man bara inte få nog av dom *ler*
Vad skådar mitt norra öga… är det en hel hög med cinnamons?!?
så underbart söta! Skickade ett medelande till dig här :)
Nej, man kan inte få nog av dem. Vill bara titta och fota 
Det verkar vara en del cinnamon Theriss. Och det vore inte omöjligt när de har en cinnamon färgad mamma så mycket har jag förstått av genetik, men inte så mycket mer, haha.
Kan någon tala om för mig varför det ofta blir dubbelt så många hanar i kullen som honor? 

#16 jag kan svara på den frågan *Ler* För att enbart jävlas med oss som föder upp *ler*
#17 Jag har 4 honor och 8 hanar i kullen. Alltså hanarna är så fina så, men det blir lite opraktiskt om jag får behålla dem alla och de inte kan bo ihop hela livet. 8 burar till…

*ler*…. japp jag vet … antalet burar öker lite smått här med… men än så kan bröderna leva ihop…. tack o lov….
och jag ser lite blått… med mitt södra öga… haha

Ja mera foton *ler* Antar att dom som mina sitter i skålen o äter dom små fröna med mamma…
"Vuxit flera meter" Hahaha - jo, det går undan, jag vet. "Dammig mus" Haha igen, så du har dammråttor du.
Små muslingar är en LYCKA! 
precis, muslingar är ett annat ord för lycka! 
Mmm, ett annat ord för lycka … liksom även halvvuxna, vuxna och gamla möss …
… lycka …
rikedom…?

lycklig rikedom
Jag har filmat de små liven idag.
Lite allmänt spring:
http://www.youtube.com/watch?v=DTyS79scUaM
I denna filmsnutt får ni se att musungarna gillar att gräva ner sig i spånet:
http://www.youtube.com/watch?v=zekW-LHCUBE

Ja när de gräver omkring så där kan man kolla på iall evighet !
Vilka fina bebbar, och så gosiga!
Hälsa grattis till mamma och grattis till "mormor" med!