Nya möss
Ett litet impuls köp, 3 söta abby honor som inte hade det super bra i affären plus att jag föll platt för dom.
Är redan tok kär i den enas personlighet, hur lugn, mysig och nyfiken som hällst. :)
Har inga namn än så dom kallas just nu för Ettan, Tvåan och Trean, här komemr lite bilder!
Ettan
Hälsningar Malin
Helt underbara och kelna, dom behövde verkligen komma därifrån.
Hälsningar Malin
Finns ju ej många alls som föder upp Abby möss neråt sverige o tror inte zoo butiker får tag på abby möss via Imazoo eller från Åkello o zoo tvivlar jag starkt på tar in möss utanför sveriges gränser.
Tur att du tog dem nu får de det bra.. Hoppas de är ohyrefria..
Ettan ser väldigt smal ut..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#8 Jag reagerade först på priset(Såg inte mössen) mössen kostade 50 kr, "dyrt" för att vara djuraffär då dom tar mellan 10-25 kr i vanliga fall i affär(Nu ska inte värdet på möss börja diskuteras). När jag gick förbi andra gången såg jag en och insåg att det var abby och blev chockad över att dom fanns i affär, jag frågade vart dom fått dom ifrån men ingen i butiken visste. Jag köpte dom direkt såklart. Har funderat på att köpa från Malin ett bra tag nu men det har inte blivit av :P
Hälsningar Malin

Otroligt söta fluffisar!!
jätte fina
Vad skoj att du hittade Abyssinian i djuraffär. Vilken butik var det och vilken ort finns den i?
#12 Djurhörnan i Eslöv. Du kan ju alltid se om du kan få reda på var dom kommer ifrån :)
Dom har faktiskt en hel del udda i den affären, dom har haft taggmöss, sebramöss, pygmémöss och även jerboas.
Hälsningar Malin
Himla söta små lurvisar!
#14 Javisst är dom. Får se om dom ska stanna här eller säljas vidare till nån vettig person som uppskattar dom för det dom är :)
Hälsningar Malin

Söta! 
jag vet en som gärna köper en hona, bara den är snäll, till sin söta aby-hane
Och jag vill ha en Abyssinier hane färg oväsentligt..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#17 Ja, jag kan inte svara för deras temperament än, dom har ju bara bott här en natt. Men det jag uppfattat än så länge är att dom är väldigt lugna och trevliga.
#18 Syrro, detta är 3 honor :)
Hälsningar Malin
#19, #18 kanske hintade till #17! 
Jättesöta små fluffon! Vad är det för färg på dem? Fox ser jag ju.
//frida
#20, Hehe kanske det ;)
Jag är ingen färg expert så det kan ju ni avgöra? ;) Jag är mer insatt på exoter och får inte plats med färger i huvet :P
Hälsningar Malin

Dom är ifrån mina abylinjer,för det är en jättetrevlig tjej som jobbar i den affären som köpt abysar av mig.
(Jag visste dock inte att hon skulle sälja ungarna i butiken)
Men det var ju konstigt att som såldes så billigt som 50 kr för hon betalat bra för avelsdjuren ifrån mig.
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
#22 Det är hon som är förtjust i udda djur va, har kottar osv?
Hur längesen köpte hon dom? Gissar på att hon köpt dom för att ha dom själv från början.
Hälsningar Malin

Ja,det är Catarina och hon har även kottar och andra sötnosar
Jo,jag kan ju inte bestämma vad folk gör med sina ungar efter djur dom köpt av mig,men Catarina är väldigt mån om sina djur så jag är övertygad om att dom haft det jättebra hos henne
//Malin
Föder upp högkvalitetsråttor efter importer i varianterna Rex,Dumbo,Naken,Odd eyed,Downunder,Longhair,Satin och Manx.
Ja det är hon. Jag vet inte hur hon är mot sina djur, jag vet bara vem hon är genom butiken och rykte. Mössen är super trevliga iaf.
Jag kommer dock aldrig påstå att dom haft det bra i butiken, tror inte jag uppskattar någon butiks sätt att hålla djur dock. Så det är inte värre än i andra butiker.
Hälsningar Malin