Mus iFokus

Mus

Etiketterbeteendehälsaskötsel
Läst 935 ggr
zooApan
0

Hjälp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den ena av mina 2 musungar har typ stannat upp i växten. Den har jättekonstig hållning när den går. Den har kutrygg och går inte alls så rakt som syrran. På bilden här ser man syrran där bakom, den svart-vita. hon är mkt större och mer muslik. vad kan detta vara? de är 3 veckor och 4 dagar nu. tack på förhand!

Dressan
0

Så var det också med några av våra små möss.. har fortfarande en som är mindre ..

Jag är inte 100.. men jag tror inte det är så farligt

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

Vattnadal
0

Med den kutryggiga kroppshållningen gissar jag att det antingen är en dvärgmus eller en sjuk mus.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Pimu
0

.. synd, om den skulle vara sjuk .. h*n ser så söt ut ..

psyko
0

Sk*tsötSkrattande Om jag var du skulle jag nog ringa/besöka en veterinär och låta denne säga sitt. Hoppas inte de två små knattarna har ont:/

[Frida1761]
0

Jag hade fått hem en mus med kutrygg och den var aldrig speciellt pigg.  Det ända den gjorde var att sova.  Den hade aldrig riktigt öppna ögon och uppfödaren sa att det inte var någonting farligt så jag hade musen i en vecka sen dog den. Varför vet vi inte men den var sjuk.

Så vi skaffade en ny tjej kompis till min andra mushona och hon är  underbar. :P

[Frida1761]
0

Den såg exakt ut som din där bara att den hade ögonen lite mer stängda och vit päls med svarta fläckar..

zooApan
0

lite blandade kommentarer från er musvänner. får hålla tummarna för att allt är som det ska med henne och att hon växer ikapp snart!

Stephanie
0

#7 Växa ikapp gör hon nog aldrig, kan jag tänka mig…

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

zooApan
0

Lillflickan dog alldeles nyss :( skulle fyllt 4 veckor i natt.

Rest In Peace lilla underbara krabat <3

[Frida1761]
0

Jätte tråkigt! 

Samma hände ju med min som såg lika dan ut som jag berättade..

):