Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 497 ggr
[Manjana]
0

Mushonor sökes!

Hej!

Jag letar efter mushonor med fint temperament, bra hälsa och som kan användas till avel (inget måste.) Färgerna spelar inte så stor roll.

Jag bor 20 minuter från kalmar. Bara fråga på om det är nåt ni vill veta om mig.^^

Mvh Jennifer

[Manjana]
0

Ingen?

Muszimba
0

Ibland är det jättelugnt här inne. Men sedan vissa dagar så öser det in en massa inlägg. Du kan även gå in på Svemus hemsida och kolla i Säljes&Köpes. www.svemus.org 

Vi har några uppfödare som finns där också.

[Manjana]
0

*knuff*

Grodan
0

Finns massor med möss till salu runt om i Sverige. Det svåra är väl att hitta någon som inte bor alltför långt från dig.

Jag tycker ju faktiskt att man bör träffa mössen man vill ha som sällskapsdjur och välja med hjärtat och då kan man ibland behöva resa en bit.

Köper du möss bara via internet, som du lätt kan här på mus-ifokus, så kan du anlita någon att ta med mössen när/om de åker mellan orterna (från uppfödarens ort och din ort). Du kan hitta folk som reser och kan/vill ta med sig djur via djurtransport-ifokus. DOCK går du miste om IRL känslan och får typ "köpa grisen i säcken".

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Manjana]
0

HejGlad

Jag är medveten om att man på ngt sätt köper "grisen i säcken". Visst är det mkt roligare att kunna välja mössen LIVE, men jag går hellre miste om det, än om själva mössen^^

Dessutom har jag länge letat efter möss i närheten utan resultat :( Och jag tänker absolut inte göra om felet attt köpa dem från någon djuraffär här igen.

Jag tycker det är synd att man inte får köpa möss av dig då man inte har möjligheten att åka så långt. Hade gärna velat ha några från dig.Skrattande Sen skrev jag ju också att det går bra att fråga om det är något man undrar om mig, så att ni kan vara säkra på att era möss får ett bra hem.

mvh Jennifer

Grodan
0

#5 Jättebra svar av dig. Jag ville bara informera att man kan bli besviken ibland när man köper via internet så att säga. Hoppas du inte blev ledsen på mig för det. Skrattande

Ett tips är att kolla med Lena Tysk, hon har ofta djur till salu och reser en hel del runt i Sverige.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Manjana]
0

Nejdå ingen fara Skrattande