jerry

Jag tror att Grodan vill att du mailar henne orginalbilden i större storlek. För hon är intreserad av att ha den med i almanackan för 2007.

WOW!
Jerry! Dräggel….

ahaa större storlek!!!
jag som förminskade bilden nu.. haha okej någon som vet vad hon har för email? Kanske står på hennens press….

ah såg nyss att jag har fått ett mail av henne.. never mind :P

Jaa Dreggel dreggel………Möllenöh vilken liten goding ..kofläckiga är så söta! länktar efter min pojk som sitter hos Elin ….Attans
jooo, jag måste erkänna att vi helt klart behöver seriöst framfödda kofläckiga möss… gärna långhår och även tan så de blir trefärgade… De är fruktansvärt bra ambassadörer för möss, vårt forum och vår klubb! Jag menar VEM KAN MOTSTÅ EN JERRY???!!! 
Ja, Jerry är söt! 
Och Maddemusen, jag har sett din pojk hos Elin. Kan rapportera att jag tycker han är jättefin!!!
jag har glömt hur han ser ut, maddemusens hane, nån som minns i vilken tråd fotot är?

är det samma mus? hm… har han blivit vitare?
halloween-möss e skoj ju… 

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ… sluta nu… blir ju kär…

Sååå söt … *ler*
Kan rapportera (fortfarande
) att han till och med är ännu snyggare i verkligheten än på foto. *gillade honom skarpt* Maddes pöjk.
ja, kan jag tänka mig… eller så skulle han bli väldigt fin om DU fottade honom… *fniss*
kotecknade möss med tan tror jag kommer bli en hit framöver… speciellt i långhår o texel - gadd så fint!

Yees jag länktar och länktar vill hämta nu eller genast !!!!

Har en kofläckig tan musflicka som står på tillväxt till hoonom ..Håller bara tummarna att allt går bra med henne….

tycker helt klart någon ska satsa på Jerrymöss - svart tan even texel så jäkla söta…

Oh herregus så gullig han är lilla Jerry!!
-Jag skulle väldigt gärna satsa på den typen av möss! Jag älskar kossiga musar… Bara jag kan få tag på en bra stam att börja med så… Inte alls så lätt…Kanske finns i Finland om Mandymoo skall åka över så kanske hon kan*bliink* *flörta* Ta med några hem till mig….. Och om jag blir klok på genetiken…
( Jag hahaha)

Jag skulle kunna tänka mig en svart bandad tan *Ler*…..

Ja kan ingen börja föda upp dom de är ju sjukt söta!
Men jag fick för mig att den färgen var vanlig? Men jag är ju iof en rookie på det här med musfärger =)

Jag har lite av det bakom mina black tan .. men tror inte att det kommer fram *ler* men kanske nästa mus från finland får bli en sån snygging…