Mus iFokus

Mus

Etikettertill-minne-avin-memorian
Läst 428 ggr
TacoBelle
0

Sov gott Lilla Söt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lilla Söt har idag lämnat oss. Lilla Söt var en underbar gosemus som älskade att ligga i min hand och bli kliad i nacken.

Söt fick elak cancer som växte i en rasande fart. På bara någon vecka blev tumörerna enorma och hon led så hon fick somna in. Inte ens ett år blev hon.

Puss på dig Söt. Gråter

dreamiz
0

Fy vad tråkigt… tröstkramar från mig…

mandymoo
0

Skickar tröst kramar… vet hur det känns… specielt just det du nu var med om.. att man hur den här knölen växer i rasande - för fort…..

maddemusen
0

Beklagar väldigt mycket!! Har ännu inte råkat ut för det på möss, men med råttisar det är så läskigt!

Muszimba
0

Tröstekramar från mig och mina möss. Jag vet hur det känns  då jag har fått låta några mustjejer få vandra till Nangijala på grund av detta.

amaira
0

tråkigt! *tröstekramar från amaira*

lothus1
0

Man önskar att de kunde finnas hos oss en lite längre tid än vanligt, men ibland händer saker om är oundvikliga. Jag blir ledsen i själen varje gång en liten drar sig till sällare jaktmarker, men försöker trösta mig med att de sitter däruppe i mushimlen och vakar över oss människor som de små änglar de är.

Beklagar bortgången av din älskade vän!

Kramen!

Elyria
0

Hon var väldigt söt. Beklagar…

Rymdkanin
0

Åh, nej vad tragiskt! Hon som var så jätte fin, jag har kollat på dina bilder av  henne flera gånger. jag beklagar :(