Ni som tagit emot möss från mig...
Hur mår de? Är det någon som fortfarande är i livet?
Två systrar från Afrika-kullen är i alla fall döda nu. De dog för 1 och 2 veckor sedan, båda av tumörer.
Så nu undrar jag hur det är med de andra? Och om de är döda, hur gamla blev de och hur dog de? Hur var de som sällskapsmöss?
Mocambique och Tanzania blev inte ens ett år gamla. 
Min "kossan" kommer väl ifrån dig? Hon lever och frodas i alla fall och är fortfarande lite skygg men annars väldigt go.
Åh, Siri! :D Finlandsmusen. Jättekul att höra, Thiah! Jag blir helt varm i hjärtat. Synd att ni inte bodde närmare, så att man hade kunnat titta förbi en sväng :P

Mina damer har gått bort, tumör på den ena, sen andra blev bara plötsligt skruttig.
Afrika fick en kull här, där jag har en hona och en hane kvar.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Just Siri hette hon. hehe. Hon är ännu lika liten och hon är vaken mera än de andra men handen gillar hon inte. Fast att sitta och prata i buren med mig går helt bra. Hon är även bästa vän med Semlan och dom är sällan isär.
#3 Åh, det visste jag inte! Har du någon bild på dem?
Hur är de i temperamentet?
#4 Härligt att hon har en bästa vän!
Är de ungefär jämngamla?
#6 ja alla mina flickor är nästan jämngamla..skiljer max 2-3 månader och jag tycker det är ganska jämngammalt. :D

vad kul att det är några som fortfarande lever ju :)
Mvh Caroline
Medarbetare på Svåra Tider

Mina tre fröknar lever fortfarande. De bor just nu sedan en tid hos Kent och KerstinL pga privata orsaker hos mig som jag inte vill prata om just här och nu. Exri Dax(blå bandad), Jadzia Dax(chokladfärgade) och Xena Krigarprinsessan(svarttecknade) heter de. Jadzia har fått en kull bebbar för någon månad sedan.
#10 Vilka fina namn! Har Jadzia också fått en kull? Vad kul!
Har du någon/några bild/er?
De har det säkert bra hos Kent och KerstinL så länge :)

Mena att Ezri fått en kull. Inga bilder på dem.
Tror det finns några bilder på dem i någon av Kerstins försäljningstrådar….