Mus iFokus

Mus

Etikettfilmer
Läst 1042 ggr
[TrevorS]
0

Så söta när de äter.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mamman satt och åt så kom en utav barnen och började äta bredvid de såg så söta ut när de åt, den ena är så liten medans mamman är så stor. =)

[TrevorS]
0

Jag tvättar andra skålen som de har kött i.

Det ligger massor av bra grejer under pastan vill bara påpeka de får bra och nyttig mat och allt de behöver, kollat på bra sidor här om näring m.m. =)

Dressan
0

gulligt^^

hur gammla är de nu?:O

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

[TrevorS]
0

4 veckor, eller de är på sin fjärde vecka. Ska sälja honorna, väntar en vecka till innan jag vågar släppa dem, tänkte om att. =) De ska säras snart. =)

[Emmla]
0

kan de äta okokt pasta?

måste man ge dem kött? Obestämd hela min familj är vegeterianer

Stephanie
0

#4 Mössen bör få kött ibland ja. Man ska aldrig överföra sina egna värderingar på sina djur..

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

fiffiluren
0

De ska inte äta okokt pasta eftersom det sväller i magen, men jag tror inte att pastan på bilden är okokt

[Emmla]
0

man kan man ge dem kattmat som kött?

så kokt pasta är ok?

Digitalis
0

Kokt pasta är rätt onödigt. Energi men inte så mycket nyttigheter. Mina kommer eventuellt få dinkelpasta (eftersom det är mitt pastaval). Lite mer näring i det inbillar jag mig.

Hundmat (torrfoder) kan man ge som köttsubstitut. Annars får man tänka som en vegetarian. Vad äter ni själva för att få i er tillräckligt med protein?

//frida

[Emmla]
0

bönorFlört kan dem äta det? men de behöver väl inte så mycket kött eller?

fiffiluren
0

#9 jag tror inte att bönor och sånt kan ersätta kött helt. De behöver å andra sidan bara ha de några gånger i veckan

[Emmla]
0

ok, ska man blanda det i den vanliga maten då?

föresten hö ska man lägga det i buren eller ska dem ha en hökorg?

Digitalis
0

Vad ska de ha hö till? Möss äter inte hö men det kan användas som bomaterial. Då måste man vara noga så att det inte finns ohyra i det.

//frida

fiffiluren
0

#11 kattmaten kan ges i torrfodret och/eller färskmaten