Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 251 ggr
amaira
0

muspresentation - brorsan.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, Lucifer är bror till Lawrence. Lucifer är ännu tryggare och tamare än Lawrence. En riktigt liten gullsnutt är han, mmm, puss.

amaira
0

Färgen tänker jag inte försöka gissa. Det är en extreme dilution-variant, det får räcka Flört.

Och han håller fortfarande på att tappa den långa mjuka härliga  bebis-pälsen, och byta färg samtidigt.

amaira
0

"Hej matte, nu är jag trött på den här fönsterkarmen, nu hittar vi på nåt skoj istället!"

amaira
0

"Var har du vart!? Du luktar gott!"

(det luktar nog musdam om mig…)

amaira
0

en sista

cosmonita
0

Men sååå söööt! Kyss

Du måste vara mäkta stolt över honom!

amaira
0

Obs, titta gärna i länkarna!

Ibland är länken lite annorlunda och lite större. Storleken på bilden kommer fram först när man tittar på länken i fullskärmsläge.

amaira
0

#5 Han är en gullsnutt, och mina möss är min rikedom. Kyss

Och tack, Cosmonita.

cosmonita
0

Vilken kjol över magen på bilden i inlägg #2

Ser ut som en  mindre variant av afghanhund!

mocchino
0

Ååå vilken skönhet.. *kommer och snor med mig hem*

// Nathalie

amaira
0

#8 Kjol över magen.

Ja, jag gillar när de är jämnt långhåriga över hela kroppen, det tycker jag är snyggt. När de bara har en lång kjol som "drar iväg" från bakdelen tycker jag det är fult. Ser så oproportionerligt ut.

Och så gillar jag skarpt när de är långhåriga runt nacken, särskilt om de dessutom är tecknade i vitt runt halsen. Då ser de ut som en långhårig collie, och det är så sööött!

Som morfar och farfar Figaro (ja, han är både morfar och farfar till L-kullen) här fortfarande i sin bebispäls för över ett år sedan.

mandymoo
0

Dom är bara ljuvliga *Ler*…. och såååå söta Kyss

Grodan
0

ja, Figaro är fin! och väldigt trevlig!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

maddemusen
0

-Jag saknar att ha en vacker Dexter här känner jag *snyft* När jag ser hans  släkt så här Buhuhuhu

Rymdkanin
0

Nej, fy satan så underbart fin!! Går det att klona honom *funderar*

amaira
0

Rymdkanin, jag håller på att "klonar honom" för fullt! smilie

Och Maddemusen, jag har dig allt i tankarna … Kyss En dag har du "den perfekta Dexter-musen" härifrån. Flört Den kommer, ge dig till tåls. Vill du ha hona eller hane? Det vet jag inte… Inte heller vet jag när den som är just din kommer till världen. smilie