Tips på namn-teman?
Behöver tips på namn-teman. Har hittills funderat på Madonna-låtar, Westlife-låtar och disneyfigurer. Och sen även alfabetet såklart, på A nu då. Eller en på varje bokstav…
Men, fler tips på teman TACK! :D
har du fått muskull?
måste säga att dina val låter hiskeliga, men men… smaken e som baken 
du kan ju köra låtar av div artister hela din musuppfödarkarriär - det låter som en bra grej, eller karaktärer från böcker el filmer
jag själv har teman på mina råttkullar, men muskullar kör jag alfabetet - dock har jag börjat med att de 3-4 första bokstäverna skall vara samma nuförtiden, annars håller jag inte reda på kullarna…
yes, kan pm:a dig om hur! =)
hahaha, jaj ag gillar ju dock madonna, gillade westlife som bara den när ja va yngre o disney är jag mest inne på! ;p men vi får se, är som sagt ute efter att få fler teman som jag kan välja på :)
hehe okej, jaj ag får se hur jag gör! =) roligt med teman tycker jag!
- astrid lindgren karaktärer
- tesorter
- kaffe
- bakelser
- tårtor
- barnprogram
- hästraser
- mobiltelefontillverkare
- tyg
åh tack!! nu fick jag en hel del idéer! :D tar gärna emot fler tips om någon har, till en annan gång ;) men återkommer med vad det blev så småningom ändå! :D
Jag hade lätt kört på karaktärer eller platser ur fantasyböcker. Men eftersom jag inte kommer börja med musuppfödning (förrän jag blir jättevuxen kanske) så lånar jag ut temat i tråden.
//frida
namn på båtar
kända monster (hihi)
hjältemodiga djur
superheros
möbler
köksbestik
saker i ett badrum (WC-anka.. hihi)
rengöringsmedel
namn på olika kakel, klinker o mosaik
kryddor
frukter
communitys (Lunarstorm… hihi)
#6 Haha, du har fantasi du!
Jag är inne på tesorter, kryddor, bakverk eller blommor just nu. Men finns så mycket fint! ;p Eller eventuellt låtar… Får fundera någon vecka till ;)
du kan ju inte ha blommor… du måste ha
- gula blommor
- orkidér
- lökblommor
- röda blommor
- blå blommor
- oranga blommor
- blommor i familjen cxyyzzkrstyxL59
- örter
- medicinalväxter
osv
dumsnut 
#8 Äh man kan väl ta alla blommor?! ;D Körsbärsblomma, fläderblomma, Iris, Blossom, Cherry, Lily, Syrén, Jasmine osv ;p Inte vet jag va dom är för typ av blommor! Haha. Jag tar dom som är fina :D
Dock har jag inte hittat nå bra pojk-blomnamn! ;p Men det lutar ändå åt tesorter hehehe.
#6 WC-Anka…*asg* Måste nog döpa en mus till det 
Amor vincit omnia