1/9

jag är frisk ( ja inte i huvet mn det bli jag alldrig) ..är på jobbet o sliter ska oxå hinna att skriva stamtavlar på dom möss som jag ska ha med till salu på söndag i karlhäll. sen hem äta mat och därefter ska alle djur har mat sen ska mailen kollas och kanske en massa som mäste ha svar……ooo då va kl 22 och daxs att sova.
Frisk här med, men trött som fan! Kom inte i säng förrän framåt halv 5 imorse och fick kliva upp redan vid 9… Fyllde år igår så pappa drog med mig till ridsportaffären här för en ny ridhjälm och han ska iväg till Grekland idag så det fick göras tiiiidigt. Men det är det värt för min gamla hjälm är både för varm och för stor, nu har jag en som passar och har bättre ventilation att använda istället :D
Blir till att gå och lägga mig och sova snart så jag orkar med att rengöra burar idag :P
"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram
Inte frisk, fortfarande förkyld. Men jag är rätt van…

Mvh Stephanie 

Jag är också fysiskt frisk iaf :P Ska eventuellt baka blåbärsmuffins idag, var ute och plockade bären i går, sen ska man väl gå till konsum en snabbis, det var lite grejer jag behövde därifrån

Troligen på väg att bli förkyld.
Varit i Farsta Centrum och Högdalens Centrum för att fika men en kompis och handla lite.
Friska och krya är vi här hemma =)
Har städat, diskat och tvättat idag + varit passupp till min lilla dotter……en helt vanlig "mamma"dag alltså 
Amor vincit omnia
definiera frisk…