Pet flaska i buren
Jag skar av toppen på en 50 cl pet flaska, torkade ur den och lade ner den i buren. Tänkte att det kanske kunde vara en kul grej, och visst gillar dom den ^^ I början vågade dom sig inte in helt, dom fegade lite i öppningen, men efter ett tag så sa dom där inne, och det såg så gulligt ut <3 Alltid kul att testa nya saker. Min lilla syster har gjort två st gungor ^^
Är det någon som har någon annan idé?
Andra flaskor kan bli tunnlar/rör… typ schampoflaskor. Jag brukar klippa bort både fram och bakstycke så att det bara är ett plaströr kvar sedan…

Okej, vad smart.. Jag tänkte, vad tror du om en liten del av ett stuprör? Som man fäster i taket med någon tunn kedja eller så, kan det gå?
blir en bra gunga… ta inte för smala rör bara… jag tycker de ska vara ca 10 cm i diameter minst…

Man borde ju kunna bygga mycket roliga saker med sånna olika flaskor… Om man bara är lite händig o gör hål o "flirpar" som man kan köra in i hålen så att det fastnar…
Det måste jag helt klart prova… saker att klättra i och som kostar inget mer än kul tid att göra dom *Ler*