Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 507 ggr
ivanhoe81
0

mus invation

eftersom att jag inte vet i vilken kategori detta ska ligga i så tryckte jag bara på någonting

Jag kommer inom kort att ett par muskullar här hemma pga mitt lilla busfrö vid namn miro som lyckades hitta en liten glugg i ett gallertak som jag missat in till min flock med 6 honor

Hade hoppats på att det enbart skulle ha varit 1 max 2 som blivit dräktiga men sådan tur har jag inte gerbil-girl säger att det verkar vara 3-5st som är dräktiga här hos mig en av dem ser sprängfärdig ut och ungarna kan komma när som helst, de andra är lite mindre mer eller mindre den av de som dräktiga som har minst mage trodde hon att det max skulle komma ut 3-4 ungar ur

Kommer få en hel invation av möss här någon i nordvästra värmland som är sugen på möss ta kontakt med mig för jag kommer ha mer möss än vad jag har plats till snart

Kommer skriva upp hur många jag fått när det verkar vara färdigt

Kan ju även säga att jag fick 2 gerbilungar i tisdags med då honan smet in till min enda hanflock då jag svarade i telefonen efter att jag lyft på locket till hennes bur

Dressan
0

Vilken otru du har.. man måste nästan ha alla killar i ett rum och  alla tjejer i ett annat =/

Om jag och ekorren kan hjälpa dig med något så säg till :)

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider