Men se titta *ler*

Nu kn vi börja rösta igen *ler*

Ha, ha, jag fixade det enkla till slut ;oP

Ja man har ofta lite bråttom o glömmer… vet jag att det ska vara betyg på tråden så klickar jag i det först *ler*
hm? gjorde jag fel?

#5 nej då… det var lothus som fick råd om att göra om bilden… så hon ville göra det o ville byta ut bilden… vi tyckte det var bättre att ta bort den gamla o lägga in ny…. men fick göra det 2 gånger ;) för hon missade betygsättningen ….

Sån klant e jag ibland ;oP
ah, tyckte väl att det var en annan bild… *fniss*

Flyttar den ….tråden hamnade under fotografier o då kommer den inte att hittas sen … så nu är den flyttat till "rätt" tråd Vinter-foto-tävling

Oki, thanks =o)

Jag tänkte inte på det tidigare, men det ser ju faktiskt ut som om Rind pussar tomten på kinden *fniss*
jupp, det tänkte i a f jag på 

Ja, men det är ju så……..man ska fjäska lite för tomten om man vill ha det man önskar sig, ha, ha……

Undrar vad hon önskar sig…. *ler* en snygg… kanske ;)
Att pussa på tomten är inte det lite fjäsk ;-)
WOW! Klar 5,5 poängare!
Jag brukar sätta 4 på dem jag tycker är BRA, just för att ha 5 kvar när det dyker upp någon extra läcker. men den här gången har jag kryssat i flera femmor, och så kommer den här som jag tycker slår alla, och då har jag inga "högre betyg" kvar att sätta ut…

Va roligt att ni tyckte om den =o) Jag fattade inte att ni såg det som om hon pussade på tomten förräns nån skrev det =oP
Blind OCH lite korkad dårå ;oP
Jag gillar Grodans foton. Hon har verkligen lyckats få underbara julbilder på sina små =o)
Medelbetyg: 3,98 (43 röster)