Vad tycker ni om mus-ifokus?
Jag skulle gärna vilja höra lite åsikter, gnäll, kritik, feedback etc.
Hur upplevs det att ha ett mus community? Hur känns det att den är på ett ställe som iFokus? Har ni problem med sidan på något sätt? Skulle ni vilja ändra något? Tror ni det skulle vara en idée att starta en ny mus community på annat ställe? Vad har ni för krav på ett community?
Säg eran mening, sitt inte tyst!

Jag tycker att mus-ifokus rockar fett! utan den här sidan så hade jag inte haft en aning om hur jag bäst ska ta hand om mina möss då jag är en rätt så nybliven musägare. det enda jag saknar är ännu fler Artiklar att läsa. nån enbart om mushanar kanske. står inte så mycket om dom nämligen. men som jag sa innan så tycker jag den här hemsidan är otroligt, ofantligt, beundransvärt bra. likaså alla Artiklar!
ROCK ON!
Det här är den bästa mus-sidan i Norden som jag känner till,massor med bra artiklar och sakkunniga männskor. Vi får nog tacka dig Grodan för den här fida sidan.
Det ända minuset som jag har här erfarenhet av är att hur kan man skriva inlägg i dagboken?
#4 Du går in på din sida, på dagboken. Eventuellt måste du först gå in på "Aministrera" och lägga till dagbok.
Sidan är bra, formet och artiklarna är super! De va den här sidan som fick mig att veta hur jag ska sköta om mig små möss på bäst sätt. Som jag har märkt så blir de nästan aldrig "bråk"? De är bra! Härlg stämning helt enkelt :)
Jag tycker det är en jättebra sida! Dels är det kul att kunna få kontakt med fler musfrälsta, dels kan man få hjälp om man har några frågor, plus att man får svar på saker man inte visste att man undrade ens! Stort plus till sidan alltså!

Jag tycker det är en bra sida med trevligt folk men jag har rätt mycket problem med sidan rent tekniskt. Ibland skriver man ett inlägg som sen försvinner när man postar det. Eller så blir sidan som ett felmeddelande, det står error service unavaliable och en massa text i rött och svart, ibland hela sidan, ibland bara den högra linjen.
Stämningen är helt underbar! Det är kanske inte den bästa/lättaste forumformen, men jag trivs.
//frida
lite jobbigt när man inte kan visa bilder i forumet direkt i meddelandet så och kanske lite jobbiga gästböcker. men det är trevligt och intressant med bra stämning här. jag har ju inga möss men det är roligt att läsa ändå :)
/Gia-Bokfrossa
http://bokfrossa.wordpress.com/
Instämmer med #4. En bra och seriös sida, med mycket kunskap - o så viktigt! Tack Grodan!

tycker också sidan är bra. Man lär sig mycket, det finns ju mer råttmänniskor verkar det som eftersom många möss säljs som ormmat därför är det kul att sitta här och prata med seriösa musmänniskor =)

Jättebra… massa musmänniskor på samma ställe 
Om jag har förstått rätt så finns ingen sökfunktion för att hitta en viss medlem eller alla som bor på ett visst ställe i landet t.ex? Det saknar jag. Nu går det väl, men när vi blir fler kommer det va rätt segt att leta igenom alla. Annars är jag helnöjd!
Om jag ska "gnälla" lite, så saknar jag (väldigt mycket) funktionen att sätta in bilder i texterna!!! Jag gillar att skriva och ha bilder till det jag skriver. På det viset är det "inge kul" här.
Sedan är det lite trist att bara kunna länka till en bild i taget, och ännu tristare när inte ens det går. Men som mus-community är det ovärderligt!!
Härligt! Jag ska vidarbefodra era önskemål! Kom med mera!!! Bara ös på!

Jag är JÄTTENÖJD med sidan även om jag håller med amiara lite i "15. Det är ju trevligt att kunna ha bilderna inbakade i texten.
Tummen UPP för dig Grodan!!!

Kjersti.
Jag menar att man gärna vill ha med bilden i texten, inte som biffogad vid sidan av….
Ja, det här eviga klickandet på bilder tar på krafterna ;) *lata och bekväma svenskar som vi är*
Jag vet inte ens hur man får in en bild direkt i meddelandet.. tyckte det var omständigt när jag försökte, haha.

önskar att det skulle vara lättare att söka på personer än vad det är i nuläget.. =)
#20 Ja detta eviga klickande
Men framför allt ger det en helt annan effekt när man kan se både bilder och text i ett sammanhang! Jag tycker om att både skriva och titta på det viset.
Gillar "illustrerad text" och tycker själv om att "illustrera"! Är mycket roligare då.

öh? osynligt bläck, eira och kjersti???

Jag tycker att den är alldeles för slö, jag kan inte vara här hemifrån eftersom jag har modem (funkar utmärkt på exempelvis Zoonen) utan kan bara vara här när jag är hos en kompis med bredband.
/Matsvin.
BARA bra!
Jag som aldrig har haft möss har många trevliga och kunniga personer att bolla mina tankar och frågor med. Har bara positiva upplevelser hittills. Dessutom finns det många läsvärda Artiklar!
Det enda jag kan sakna är en flik där man ser vilka medlemmar som är inloggade just nu.
Mvh Cecilia
Aj då, det har jag helt missat. Ja, då saknar jag ingenting! 

Jag tycker det verkar vara en trevlig sida, men jag blir väldigt förvirrad av formatet. Att det t.ex. finns tre spalter som gör att det känns väldigt "trångt", att det blir error hela tiden, att när man svara i gästboken så kommer det till ens egen, att det är lite svårt att hitta o.s.v… Men det är väl säkert en fråga om vana också. ;)

Har nu varit ett litet tag på Mus iFokus och vill tänkte säga vad jag tycker om detta forum….
Först vill jag ge den här till den som håller i sidan:

Sen vill jag även säga att utan så många trevliga och aktiva medlemmar så hade ju heller inte forumet varit det den är. Jag är jätte glad att jag hittade hit. Man hittar så mycket information, man lär sig, man kan alltid fråga, man kan skämta o ha roligt - allt i ett paket. (Så alla får en liten likadan *ler*)
Sen vill jag tillägga att iden med att ha flera olika forum under "samma tak" är bland det bästa jag träffat på. Man bara klickar sig in på annat som intresserar en utan att behöva ha massa sidor uppe, logga in och ut osv….
ÅH! En guldmedalj!!! Wiiee… Vad fin! Och Madam där… hon fick 13 ungar för några dagar sedan apropå ingenting… 
TACK mandymoo!!! Superfint! Den ska jag vårda ömt!

Japp Madame - hon passade i färg *ler*
Och du är helt klart värd den med allt arbete du lägger ner på att hålla forumet aktivt.
Ohh då får vi snart se flera bebisbilder *ler*

Sidan är jättebra, det är kul att gå in här och läsa och lära. Finns alltid något nytt!
Sedan är det ju jättekul att även kunna prata med likasinnande ..
Sedan finns ju hela länkbiblioteket och det är jättebra.
Och sist men inte minst alla trevliga människor som kan så mycket!
TACK Snälla Gerodan för att du jobbar och skapar sådant som vi andra har så mycket nytta av!
Det e en supergrym sajt att komma till om man haft en hååård dag….eller om det spöregnar! hehe, älskar det! e inne varenda dag! men får inte så länge, för mamma o pappa, -det är läggdags nu! så sager dom jämt…men hihi, man älskar ju dem ändå! men iallafall, så älskar ja våran Sajtvärd! HIPP HIPP HURRA FÖR……..*trummvirvel*……..GRODAN!!!!!!!!!!!!!! HURRA HURRA HURRA HURRA! FÖR ATT HON E EN SÅN BRA Sajtvärd!
Åh…
Tack, emman!
I lööve it.Hänger här dagligen. Tack Grodan!

Jag med! Det är en av det bästa saker jag gjort i hela mitt liv! (Och det vet Staffan - ifokusvärden - och han är såå stolt!)
Ja, det är en VERKLIGT bra sak du gjort Grodan!!!
Tack för att du finns! Och för att du orkar med att vara Sajtvärd på denna utomordentliga sajt. Till glädje för oss som älskar möss och vill lära oss mera, och för alla de möss i Sverige, som blir gynnade av all din kunskap som du delar med dig av på det här viset!!!
Tack detsamma, amaira! Att du är här och delar med dig av DIN kunskap!!! 

Hej hopp i full galopp =o)
Jag tackar Gudarna för denna sait. Det finns ju ingen annan bra sida/community om möss som sällskap. Jag har lärt mig ofantligt mycket om just musisar här och kommer hålla hårt i denna sida. INGEN ska ta den ifrån mig….NOONE! ;oP
Det är så mysigt folk här inne och som någon sa ovan, det är nästan aldrig kiv här =o) Roliga inlägg blandat med seriöst mussnack =o) Även inlägg utanför muskategorin gör att sidan glänser som GULD.
DU är guld värd Grodisen =o)
I början var jag livrädd för att Svemus var det enda jag visste och där var det ju nästan dött och sedan hitta denna underbart gjorda sida med viktig information om våra små skyddslingar…..ha, ha, vilket KAP jag gjorde!
Tack än en gång Gerodean för en otroligt bra sida och jag är totalt nöjd med allt just nu. Jag vet att jag gnällde lite om att avataren var för liten och man såg knappt bilden, men ja, jag fick ju svar på det oxå =o)
Kramar om dig Grodisen och er alla andra som assisterat henne med MusiFokus =o)

Gah, vad rörd jag blir! *snyft*
Ja, jag har i flera år velat ha ett muscommunity men trodde inte på idéen, men när iFokus erbjöd mig en GRATIS… ja, jösses, då kunde jag ju inte låta bli!!!
Jag är också väldigt glad. Helt plötsligt är jag inte ensam längre! Jag har fått nya vänner på gamla dar. Vänner som, som jag, älskar möss och skiter i om de luktar APA!!! Så härligt! Jag är så lycklig!
Kram lothus och alla andra!

Jag tycker om musifokus jättemycket! Jag loggar in varje dag. Jag har även lärt mig en massa genom att läsa alla underbara inlägg här! Leve länge musifokus 

Har ingen mus, kommer antagligen inte att köpa någon för egen del. Någon gång som djur till mina tilltänkta barn. Men efter att ha läst så mycket och tycker att det är en mycket trevlig site, med härlig stämning. Märker att jag ofta tittar in här, så varför inte bli medlem.

Tycker att det är en väldigt bra sida, men det tog ett tag innan jag fattade mig på den. men nu funkar det bara perfekt! Kul att man kan dela med sig om tips och erfarenheter, att man inte bara betraktas som en rockie.