Några av mina musbebbar
Från oss… de flesta är till salu - men återkommer med flera o bättre bilder på alla o vem som är vem senare…
Det här är bara foton som dottern tog lite snabbt…
Men tar gärna hjälp med vilka färger dom har *ler* mycket off på den punkten just nu…..
Ja första vet jag - det är Absolut Me - våran "Mint" han flyttar inte han är MIN… o han ska vara pale lilac….

Åh men gud NR 7 Jag tror jag är kääär! 

11 o 13 så söta oj oj

Ja visst är dom söta - som små praliner… *ler*

Så söta….
Naw, vilka gobitar du har där mandymoo! min färgskala helt klart!
Mint har en bedårande kjol och satin långhår på blå agouti är en HIT!!!

Ja visst är dom söta ….
Mint han ja *ler fånigt* han är fel kön, fel färg … men han är helt underbar….
men hanar har alltid bäst kjol… jag vet inte om det bara är slump eller om det faktiskt är genetiskt eller hormonellt… skumt… o du som gillar möss med kjol får väl dras med hanar… du jag har ett par kjolhanar här… *fniss*

Jo dom har ju det… och visst gillar jag långhåriga djur… kanske dom får behålla om dom är kastrerade *Ler*…
Men lovar dig att Mint är sån som hade kunnat vara hårlös o utan svan o öron så hade han varit lika älskad ändå… han är bara så underbar…
Men hjälp! ¤förälskad¤ #7, 8, 13, 14!!!!!!! Vem behöver åka till Finland om någon av de där är till salu liksom. Wow! ¤studsar i stolen¤ Gud så söta! Jag blir helt tossig!
//Lina
reverse är en mussamlare, faller pladask för en musbebb… 
fast jag är en stolt uppfödarmormor… 

mmmm nummer 6 och 7…. 7 ser ut som om hon/han har druckit choklad. Och nummer 11 ser ut som om hon/han är redo att somna. 6 set ut som en liten dammtuss. Fin dammtuss.
Mitt hjärta klappar extra för små mussnuttar helt klart. Så mycket bättre än mina skrikande brorsöner och systerdotter!
//Lina

Vad söta. :) Och väldigt lång päls. :)

Men ooooh, vikka underbara! Vill ha ett helt gäng av dem!!
De är sockersöta allihop!

#24 det ska du vara - stolt uppfödarmormor alltså *Ler*
Ja dom är till salu allihop .. det är 6 hanar o 4 honor.. ska under veckan fotografera dom en o en o notera vem som är vem… nu bara tog jag dom bilder som Rebecca tagit… vet inte vem som är vem eller i vilken ordning dom är tagna *Ler*
Tänkte göra det i helgen med det kom annat ivägen *Ler*

oh så söta!
Kort!! Vill se! =D
//Lina

Kawaii. Så jädra söta ^^ Om och när du får nya ungar, så får du gärna berätta det för mig :)

Jag har 2 döttrar till Torsten födda 3 okt till salu, sen har jag några söner också *ler*

Kort och gott; Väldans söta!!

Jösses nummer 8 var ju helt underbar

Du och Grodan är väldigt lockande uppfödare, man kanske borde köpa lite djur av er sedan.

*ler* Och vi blir alla lika glada när våra möss uppskattas …
Vad fint skrivet, Rymdkanin! Sådant är alltid roligt att höra! 

Hihi, tack ^^ Det kom från hjärtat!