S - Möss till salu Göteborg.
Hej.
Jag har 3 så söta damer Puffsan, Tuffsan och Ruffsan. De älskar att ligga i handen och bli klappade och somnar gärna när man har dem i knät. Riktiga pärlor.
Jag vill helst inte dela på dem och säljer dem inte en och en om ni inte redan har en mus hemma.
Jag har även några hanar, är ni intresserad får ni höra av er.
De är fyra veckor gamla nu.
FAKTA:
- Födda 15/7-09
- Vita Tammöss
- 9 st föddes
- Vet inte pappan, mamman heter Izzi och ålder ca 3 månader, hon är lugn och snäll när man har henne i handen.
- Råkade bli en oväntad kull
- Pris kan diskuteras beroende på hur många ni tar minst 50 kr st.
- Göteborg
- Kontakta via PM eller muu_86@hotmail.com
Vilka sötnosar! 

Mvh Stephanie 

Kika gärna på riktlinjerna angående säljesannonser. Fler blir intresserade om man får reda på mer om kullen! 

Mvh Stephanie 

FAKTA:
- Födda 15/7-09
- Vita Tammöss
- 9 st föddes
- Vet inte pappan, mamman heter Izzi och ålder ca 3 månader, hon är lugn och snäll när man har henne i handen.
- Råkade bli en oväntad kull
- Pris kan diskuteras beroende på hur många ni tar minst 50 kr st.
- Göteborg
- Kontakta via PM eller muu_86@hotmail.com
Tycker annonsen är jättebra!
Du är välkommen att delta på mässan iutanför göteborg om 3 veckor - kanske kan du hitta någon lämplig köpare där också.
#8. Har du bild på lokalen, lider av ångest så om det ser lungt ut kanske jag kan komma dit. =) Finns det någon länk?
#9 Hm, man vet ju inte om det är lugnt med folk för man har sett lokalen. Det är i Vårgårda, Tånga Hed. Kolla på husdjursmassan.se tror ja det är.. Men är nog en hel del folk ändå eftersom det är mässa med massa olika klubbar..
Är det någon som är intresserad av någon eller flera av de här honorna? =)
Är det någon som är intresserad av honorna? Jag måste sälja dem. Priset kan diskuteras.
Lagt ut dom på blocket, zoonen, zoopet, djurannonser i fokus? :)
#13. Blocket har jag bara stött på idioter faktiskt. Ska kolla djurannonser här. =)
#14 Jo, men man kan säkert hitta nån bra köpare. T ex någon förälder som vill ha möss till sina barn eller så, som inte bits (vilket dom från djuraffärer kan göra..)
Men kolla djurannonser ja! :)
skrivit där nu
Finns mössen kvar?
// Elin B.
#17. De är tyvärr sålda.
#17 Jag har möss i Alingsås om det är av intresse. Dom är leveransklara om 3 veckor ungefär, finns bilder på dem här på i fokus se tråden "Mina musbebisar" av mig. :)