Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 485 ggr
Charlie2006
0

Möss sökes

Söker 2 möss tjejer eller pojkar, spelar inte någon störe roll vilken ras bara dom är tama. Har aldrig haft möss innan men har haft Gerbiler och har hamstrar så det borde väll inte vara så stor skillnad?.

Gjärna om du har någon kull på g, men vill hälst inte köpa/hämta innan oktober då jag håller på att fixa här hemma och måste röja utan m.m så vill inte orsaka överdrivet sträss för nykomlingarna.

Har tillgång till att hämta i Göteborg, i härryda kommun eller i Bollebygd.

//Frida

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

[SarahOhrn]
0

Jag kommer att ha leveransklara möss, både honor o hanar troligtvis, om ca 3-4 veckor. Jag bor i Alingsås dock! Kan eventuellt möta upp i Göteborgstrakten men kan inte lova något.. Men det finns dock inte många uppfödare här nere så vad jag vet är det bara jag som har möss här nere nu, och så Malin då förstås..

Men PM:a mig vid intresse!

Grodan
0

Charlie, söker du tammöss eller sebramöss? De är nämligen väldigt olika i karaktär och tamhet.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Charlie2006
0

#2  Jag söker nog tammöss långhåriga. Men om det skulle finnas zebramöss, taggmöss m.m kan inte så många raser m.m som är tama så spelar det ingen roll vilken ras det är.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

[SarahOhrn]
0

#3 Taggmöss o zebramöss blir dock inte lika tama som tammöss.

Jag säljer ju som sagt tammöss men har dessvärre inte just långhåriga, utan i så fall texel. Lockiga långhåriga..