Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 521 ggr
Laika
0

Frukterna av min Boråsvistelse...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär kan det gå när man är på besök hos familjen och bara har sporadisk tillgång till datorn… Inspiration! Ska vi se nu ifall jag kan få till en lagom stor bild här…

Laika
0

Okej, den var mindre än jag trott, men det syns väl…

Laika
0

Och nästa…

Laika
0

: )

Laika
0

Det här är långt ifrån alla, men det är allt jag orkar scanna idag.

mocchino
0

Dom var ju super fina!! Du e verkligen duktig du!! Skrattande

// Nathalie

[mjuue]
0

Åh jag satt och dreglade nästan :P Nä men dom är superfina! Glad Du har talang…:)

lothus1
0

Ojee va duktig du e på att teckna =o)

Kramen!

mandymoo
0

#3 fastnade jag helt klart för … alla var jätte fina men den var lite speciell tyckte jag .

Laika
0

Tack tack! ^^

Det var så länge sedan jag hade lust att rita något sist… Säg gärna till om ni kommer på roliga idéer! Kanske finns andra som har lust att rita också? Glad

[mjuue]
0

Jag brukar rita möss:) Och annat.. manga och så:D jag ääälskar att rita/måla! Men jag ska rita nån mus och sätta upp bild här … om det går bra? ;)

Laika
0

Har dessutom blivit lite sugen på en änglamus… Ett projekt för någon som är intresserad av genmanipulering? Flört

Grodan
0

Åh, Laika!!!

Känner nästan igen dina teckningar! Har du ritat råttor till Husråttan tidigare?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Laika
0

Nej, råttor har jag aldrig haft något att göra med…

…Nu blev jag nyfiken ju… Fundersam 

#10 Det är klart det går bra! Glad

[mjuue]
0

#13 Hehe:) Bra! :) Sätter genast igång! ;)

mandymoo
0

#9 Ja vem har inte lust att teckna o måla, men tyvärr så är inte min talang åt det hållet *ler* Hur gärna jag än skulle vilja

amaira
0

Ooh så fina! De är helt underbara!!! smilie smilie smilie

[mjuue]
0

Igår så satt jag och ritade till kl 1.00 Flört Här har ni resultatet…

på bilden alltså:) Jag satt inte bara och ritade möss utan jag satt och ritade massa mer.. men det kanske ni inte vill se :/ Jag ritar ju manga och lite så. Och jag ritade en victoria secret show inspirerad tjej också :D Det var riktigt kul. Om det var nån som såg Victoria secret show igår så känner dom nog igen det på min teckning:§

Men om ni VILL se mina andra teckningar.. så har jag bilder på dom me ;)

Laika
0

#17 Du är definitivt på väg. Julia var bra, och tjockisen i hörnet var jättegullig! Glad

Ritar du en Victoria's Secret-mus så vill jag se!

[mjuue]
0

Haha…:P Victoria secretmus.. haha kan försöka! ;)

Tack så mycket.. detta var endast plick plock som jag gjorde igår.. gjrode inte mitt bästa ;) Jag ska kanske rita lite möss nu ikväll o isåfall kommer det bilder imorrn! :)

Ja som ni säkert ser så ritar jag väldigt ¨sanningsenligt¨ men det är nästan bara så jag ritar möss :§ Men jag ska prova att rita lite `kul` också :)

Malin

Laika
0

Jag postar nog resten av bilderna i morgon i stället… Är helt slut efter mellandagsreaspring. >_<

[mjuue]
0

Ritade i går kväll me ;) på natten. Så här blev resultatet.. --->

Jag ritade tre st musteckningar som kanske är snyggare och mer tanke bakom än den ja visade igår.

[mjuue]
0

Och den här -------------->

[mjuue]
0

Och så en sista :) Hope u like it…

mandymoo
0

malin dom var också jätte fina - tänk vad alla är skickliga… jag är glad att jag kan rita en streckgubbe… *ler*

Kanske vi ska öppna en tråd som heter medlemmarnas egna teckningar? Ja det gör vi och hoppas att alla delar med sig av sina alster *ler*

[mjuue]
0

Skrattande Jag kommer att dela med mej!!! Måste det vara på möss? Alltså teckningarna :P

mandymoo
0

Nej det behöver ju inte enbart vara möss, man kan dela med sig av allt. Men det är ju lite extra roligt när det är möss ;)

[mjuue]
0

Ja självklart :) Men jag kommer att ladda upp lite andra teckningar också.. men mest möss!