Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 702 ggr
SimplyLuck
0

Expo?

Kommer det aldrig nåt expo/utställning till Skåne?

vill verkligen gå på det.. men kan inte åka så långt :/

// Elin B.

Camillhe
0

Expo Syd har ju nyss varit.

Grodan
0

Kanske menar TS en SVEMUS-utställning?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

SimplyLuck
0

#1 jo fast det såg jag lite sent :/

#2 ja precis..  =)

// Elin B.

Grodan
0

Det är därför jag efterlyste tips om olika smådjurs-evenemang (utställningar och/eller mässor, dock ej reptilmässor) runt om i Sverige.

SVEMUS har i dagsläget inte råd att arrangera en utställning i orter där få medlemmar finns. Därför är det bra om vi kan visa upp oss och göra reklam för klubben och samtidigt ha ex en drive-in utställning. Vi måste först ragga medlemmar för att få igång aktiviteter i vissa områden. All hjälp mottages tacksamt.

Du kan som medlem i SVEMUS göra en mängd saker för att få flera utställningsintresserade medlemmar i ditt område, t ex genom att ordna en musträff, sälja möss med stamtavla, dela ut reklamblad om SVEMUS mm.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

SimplyLuck
0

#4 Oj jo jag såg det nu.. sry Skäms

ja alltså jag vill såå gärna föda upp möss, och då regga dom och få stamtavla m.m men jag bor fortf. hemma och mamma gillar inte riktigt det här med möss =P

Så det får väl bli när jag flyttat hemifrån och fått jobb :/.

Ska kolla lite mer på att bli medlem i Svemus..

Jag sätter gärna upp reklamblad även om jag inte är medlem =)

// Elin B.

enbartmalin
0

Sydsveriges smådjursvänner hade utställning förra helgen ;)

Hälsningar Malin

SimplyLuck
0

#6 jag är så dålig.. haha  nä, men du bor ju i skåne.. vet du om när det kommer fler utställningar el. liknande till malmö/lund med omnejd?

// Elin B.

enbartmalin
0

#7 Hässleholm är nästa utställning med SSV annars har jag inte koll på utställningar :)

Hälsningar Malin