Godmorgon, lördag den 30 dec
Hallå alla vakna o ni andra som dyker upp här lite senare.
Hoppas ni alla får en underbar dag - trots att den ser ut att bli lite grå här…
Vad ska ni hitta på idag? Göra vardagliga saker eller ladda och pyssla inför morgondagens firande???
Själv blir det lite vanligt pysslande hemma. Ska försöka hinna ut i tvättstugan några vändor… sen ska jag med till stallet mitt på dagen. Det går ju mycket fortade när man är 2… så slipper min väninna vara där längre än vad hon behöver när hon har insläpp av alla hästar *ler*. Sen hem o göra storrent till mössen inför nyår *Ler* Dom måste också få lite nyårsfint med nyinredda burar. Har gjort lite nya reo att klättra i o lite flera fleecmattor att mysa i …

Jag är ledig hela dagen och ska iväg & handla middagsmaten tills imorgon. Det ska bli en zuperduper-middag med förrätt, varmrätt och efterrätt utöver det mousserande vid 12-slaget.
Ska även köpa Yogamattor då jag & min kille ska börja med Pliates och PowerYoga nu efter nyår. Han har redan laddat ner instruktionsvideos & bränt dem på DVD-skivor. vi kollade lite igår kväll och det är toppen. Jag har tjatat på honom att vi kunde köra igång med det redan för 10 månader sedan…och NU har det gett resultat. JIPPIE!!!
#1 va kul:) Jag älskar yoga. Jag ska ju börja på streetdance.. och då tänkte jag köpa ett klippkort och gå på yoga samtidigt. Så att jag blir smidigare i rörelserna på dansen:)
Idag ska jag till kyrkan… och sätta ljus på min morfars grav. Och sen så har jag inget planerat…:P Ska nog vara me mössen. Kanske leta fakta efter en artikel. Och jag ska lära mej mer och ännu lite mer om musutställning. Jag ska ju va domarsekreterare i Pet Class.. så jag tänkte nu ska jag lära mej mer än va jag kan. Så jag har skrivit ut massor me papper från Svemus hemsida om utställning. Så nu är det bara att börja läsa
Har skurat hos mössen, sovit, borstat hunden… Resten av dan nu ska jag pyssla med råttsen o de andra djuren.

I dag har ungarna och jag varit i stallet. Jag och dottern har ridit islänningar och sonen har kört en shettis. När vi kom hem flyttade vi D-killarna till egen bur (akvarium). De är fyra veckor i dag.
Jag har haft en så gott som datorfri julhelg och mellandagsvecka. Men nu har jag "vaknat till" och tittade in här en stund.
Jag har firat mini jul med mina barn. Så jag har fått gå hem emellanåt för mata musbebisarna. Så jag är rätt trött..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Var med kompisar igårkväll och kom inte i säng förrän väääldigt sent inatt. Och så har jag hela huset för mig själv + hunden så henne måste jag se till att gå ut med med ganska täta mellanrum så det inte händer olyckor (hon har vätskedrivande medicin) så sömnen blev störd hela tiden… Men men, hade inga tider att passa ändå så det gjorde inget.
Kom till stallet vid tolv, och lagom till att jag var redo för att ta en promenad med hästen började det ösregna och blåsa helt enormt mycket. Såklart hade jag glömt regnstället hemma… Så hästen fick vara kvar i hagen, så tar vi promenaden imorgon istället.
När jag kom hem tog jag hunden och körde ut i skogen, och sen köpte jag mig en GB Sandwich med pepparkakssmak (köpte lussesandwichen igår). Tänkte att jag får ju prova dem.
Om någon timme ska jag åka till centralen och hämta mina föräldrar.
Har inte gjort något inför nyår, orkar inte bry mig förrän imorgon 

Jag sitter på jobbet, tjuvkikade in här när jag hade lite dötid;-) Jobbar alla dagar kvällar denna nyårshelg.
Imorse kl0630 gick jag upp och städade alla mina musburar så att de skall ha det nyårsfint … Sedan iväg till jobbet, 3 mil på bussen … jobbar 12 timmar sedan hinner jag sova till imorgon skall vara här kl. 10 igen…

Hugga, maddemusen. Vicket snabellångt pass du har. Har visserligen själv jobbat 16 timmar och 15 minuter vid några tillfällen både i sommras och förra året, men med sovande nattpass.