Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 540 ggr
[SarahOhrn]
0

OT Söndagkväll...

Vad gör ni denna söndagkväll?

Själv sitter jag hemma. Sambon är i vår gamla lägenhet o fixar det sista inför flyttstädning imorgon och jag passar valpen och kollar på bingolotto och vår egen Täppas Fogelberg! : ) Är sååå sugen på äppelpaj men jag ska inte!! *peppar peppar*

Tänkte börja fixa med min hemsida nu igen, har inte orkat fixa på ett tag men ska ta tag i den så den blir färdig snart. Har precis kommit fram till vilket utseende jag är ute eftet hos mina möss, vad jag ska avla på i framtiden! :) Utseendemässigt. Temperament har jag redan lite vad jag vill ha efter en lååång tråd o hjälp av Grodan att få fram det! ;)

Länkar min hemsida när den är klar också.

Camillhe
0

Har nyss kommmit hem från en underbar rått träff i Gbg. Kollat igenom mina råttor, matat dom, gosat hund och nu ska jag köpa hem dricka och sen ringa Grodan:D

Grodan
0

ÅH, har jag hjälpt till med något? *älskar att bli omnämd*

Vaddå?

söndag… har nackspärr… gnäller på mig själv… gosar m råttor… är lite nervös för imorgon då jag tidigt ska träffa två tanter på AF

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Veronica
0

Har hjälpt min mamma att kasta en massa saker då hon ska flytta till mindre lägenhet i slutet av månaden, är ganska mör =)

Amor vincit omnia

[Thiah]
0

Jag har varit duktig idag : Städat gerbilernas akvarium och städat köket (inklusive hela kylskåpet)+ tagit hand om rena tvätten och katternas alla grejer. Rensat en kasse med Trattkantareller som jag fått av en arbetskompis.Även varit duktig och gått promenad med en vän samt joxat med min far via internet. Nu ska jag gå och duscha så jag kan umgås bland folk imorgon  ;)

Stephanie
0

Pluggar matte, vilket jag har gjort hela helgen Obestämd Prov på tisdag och onsdag. Känner mig lite stressad, borde ha hunnit med fler ämnen än bara matte den här helgen.

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[Thiah]
0

#5 matte är bajs Flört

Stephanie
0

#6 Nä, matte är rätt kul. Men ibland blir det för mycket Förvånad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[Thiah]
0

#7 jag har dyskalkuli så jag förstår inte matte alls vilket lett till att jag hatar det över allt annat.

Pimu
0

Sitter/ligger i soffan dricker varmt snörvlar, hostar .. hoppas de inte är "bacon snuva" .. Skrikandes

Muszimba
0

Har suttit framför TV:n mestadels under dagen i en svinkall lägenhet. Bostadsbolaget har problem med värmen. Man får sitta med mjukisbyxor, fleecetröjor och HellyHansen-sockar på för att inte bli mer förkylda än vad jag har varit för någon vecka sedan. Badade i nästan skållhett badvatten för ca 2 timmar sedan för att bli något sånär varm.

I nuläget har vi ca 19 grader i vardagsrummet när TV:n är på, har en 50" plasma och lite stereoprylar som alstrar lite extra värme.

Pimu, det är inte "bacon snuva", utan "oink i kranen".Skrattande

[SarahOhrn]
0

#2 Haha ja i tråden där jag sökte en hane för avel och du fick fram efter typ 2794672 inlägg vad jag sökte! ;)

Vattnadal
0

Jag var bakis hela söndagen. Klarade av att hålla hundkurs kl 18, men mycket ,mer var det inte!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[SarahOhrn]
0

#12 heheh då va vi två! :)

Vattnadal
0

Tyvärr var magen paj stora delar av måndagen oxå. Fast efter en god lunch och påföljande lång skogsprommis med Vidar, Ego och Vittra, i sällskap av mamma, Maja och Tyra mådde jag bra.

Enda toket då, var att Vidar och Vittra hoppade ner i ett snuskhål, vatten som var trögflytande som filmjölk, brunt som bajs och stank lika illa. De åkte i badet när vi kom hem, kan jag lova!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

[SarahOhrn]
0

#14 Åh fy! :p